Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Nieuwe speeltjes! Geweldig en het is nog leuk om te doen ook. Ik gebruik nog de elektrische vliegenmepper (ik mep er nooit mee) en doe voldoet nog best. Ben benieuwd naar je bevindingen. Wat kost zo'n ding? |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Hoe kom je daar nou weer aan? |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Dat ziet er fantastisch uit zeg, gaan we ook eens proberen te maken 🙂 |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Stoken in labglas? Houd ons op de hoogte van je bezigheden met glas. |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Stoken in labglas? Het nadeel van glas is dat het zo kwetsbaar is. (Ik heb op de laboratoriumschool gezeten en stond met grote regelmaat bij de conciërge om nieuw glaswerk te kopen). Maar aan de andere kant kun je heel ... |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 Ik niet! |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 Ik heb Egbert en Grada ook nog meegevraagd maar die hebben elders al een barbecue helaas Jammer dat ze er niet bij zijn, was wel leuk geweest om weer even bij te praten. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 Erik, de hottub was toch ook leuk met alcohol ? Warm weer, drank, vlees en Loosdrechtse plassen.... De hottub was vooral HOT hahaha. Het voordeel was dat je daar op een bankje kon zitten en met zijn... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 Wij kijken er ook al naar uit, zeker met al dat lekkers 🙂 En Jan..... je hebt een hele verstandige vrouw! |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Ach het houdt ons van de straat 🙂 |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Zojuist opgehaald. Geen doosje eromheen geen beschrijving erbij ook geen aanduiding(en) op de buitenkant en voorzien van een Chinese stekker. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Staat verder niets op de kaart, enkel een foto van de adressticker. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Nee daar heb je een osmose apparaat voor nodig. Kosten tussen de €35,-- en €40,--.Te koop bij de betere aquariumzaak. Of ergens online 😉 |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Ik kreeg net ook een afhaalbericht. Inderdaad vreemd, nooit een gehad. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Verwarmingsmat Klopt en nog beter is een klimaatkast of een CCT met indirecte verwarming zoals bijvoorbeeld de Grainfather conical fermenter. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |