Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Stel je even voor Ik er die leiden een dubbel leven 😉 |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Verwarmingsmat Alles geheel in stijl. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Verwarmingsmat Toe maar de enige echte Mangrove Jack's 🙂 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Verwarmingsmat De matjes die Jack bedoelt worden ook als verwarming in een klimaatkast toegepast wanneer je geen gloeilamp wilt gebruiken. Verkoop jij geen warmhoudplaatjes meer Jan? |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Verwarmingsmat Ja hoor daar wordt volop gebruik van gemaakt. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Doe je goed Jan, ik ben benieuwd hoe je er in afgeslankte vorm uitziet. En niet te veel sausje bij al dat overheerlijks wat je maakt 😉 |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Stookwijn filteren? Even nagezocht en de, Still Spirits Triple Distilled Turbo Yeast is inderdaad de oude benaming van de huidige Still Spirits Pure Yeast. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Stookwijn filteren? Even een korte uitleg over het EZ filtersysteem. Dit systeem is ontworpen om alcohol te filtreren die geproduceerd is door een ketel die minimaal 80% ABV produceert (of wanneer je de Triple Distilled ... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Stookwijn filteren? Tegenwoordig laat ik mijn alcohol vanuit mijn ketel rechtstreeks in mijn EZ filter lopen. Houd je wel rekening met verdunnen tot 50% ABV. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: stinkende eerste stook! Met een Brix-meter kun je een conversie naar SG maken. Wanneer je iets kouder vergist dan zal het proces ook iets langzamer verlopen. Ik zou na een week een eerste meting doen. Ben je nieuwsgierig ... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Jantje de Boer.... Het zal Jantje de Boer niet wezen, was een reclameslogan uit een wasmiddel lreclame (vlekkenkampioen). |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 Alleen al wat de engelen bij mij hebben weggehaald zou al ruim voldoende moeten zijn geweest. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: stinkende eerste stook! 1 Bubbel per 5 seconde dan is het nog gewoon aan het gisten. Wat Jan ook schreef, geduld is een schone zaak en dan vooral het klaren, dat vergt geduld. Ik ben bang dat je gist hebt mee gestookt en dat... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ik kijk er al naar uit je zaterdag in 't echie te ontmoeten Nimrax 🙂 |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Jan, het erbij mogen zijn is al een verrassing op zich. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |