Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Oké oké maar dat is een kwestie van tijd 🙂 Dat ziet er toch strak uit zo!? En dat printertje kun je voor heel wat meer zakelijk dingen gebruiken. |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Jan gaat straks ook de lekkerste bieren brouwen met de Grainfather! |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak En..... als je meerder drankjes hebt en maar 1 kleur kroonkurken? Ik heb nu 5 verschillende bieren en maar twee kleuren kroonkurk 😉 |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak De Brother QL 700 is de opvolger en de ronde etiketjes zijn de DK 11218. Voordelig bij 456inkt 😉 |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Ik gebruik daar de Brother QL 570 voor met ronde etiketjes die precies op het kroonkrukje passen. Thermisch printertje inclusief software om etiketten te ontwerpen. Maar ik dacht dat hij sinds kort ni... |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Leuk he kroonkurken 😉 Moeten nog wel etiketjes op de kroonkurken. |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws En jij zegt dat je geen held bent in de keuken!? Klinkt allemaal goed hoor. |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Top! |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ik heb nog een aantal kilo's glucose dus die zal ik dan maar gelijk toevoegen. De champagnegist zal ik bij je bestellen, neem jij die dan mee naar de barbecue? |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Je bent nogal wat van plan Jan. Ik heb maar 25 liter besteld en wilde er geen glucose aan toevoegen of denk je dat ik dat beter wel kan doen? Zoek jij nog een hele mooie gist uit voor die 25 liter? Ik... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Leuk weer een stoker uit West Brabant! Welkom Eddy. |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) 60 Liter toe maar 😉 Ben ook benieuwd wanneer we kirsch project 2.0 kunnen opstarten. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Suikerwater verstoken Je hebt natuurlijk ook te maken met verschillende giststammen die ieder weer hun eigen specifieken vergistende kenmerken hebben en leveren. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Mislukte batch bier stoken?! Ga je zelf stoken? |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Nee, het is 21,5 graad hier in huis en op de dobber geeft hij 93% aan. Was het eerste waar ik bang voor was 😉 Ik bedoel eigenlijk in volume. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |