Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Helemaal duidelijk! Er zijn inderdaad steeds meer brouwerijen die met een bottelgist werken en dan heb je er inderdaad niets meer aan om er een starter van te maken. La Trappe gist is ook nog goed te ... |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Echte franse suikermais kopen in nederland In de blikjes zit enkel mais, water en zout. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Goed hoor! Kun/wil je eens opschrijven hoe je het precies hebt gedaan met het opkweken van de gist? |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Bij ons is het ook doorgaans uit de pan hoor maar dit was met kerstmis 😉 Dat ei is zo gek nog niet. Wellicht ooit in de toekomst als..... hahaha. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Aha, je stopt de Dutch Oven in het ei! Dat kan ik dus ook met mijn smoker eens gaan doen. Ziet er fantastisch lekker uit. Ik had eigenlijk wel van jou verwacht dat je de fond ook zelf zou hebben gem... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Dat is de gist van de Westmalle flesjes? |
8 jaar geleden |
|
RE: Meergranenborrel, klaar in 1 week, Tried and True Recipy Je kunt ook hele kleine beetjes van alles proeven Dumo 🙂 |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Meergranenborrel, klaar in 1 week, Tried and True Recipy Ik ben er heel benieuwd naar Jan. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Je kunt er ook een levend meelokken en thuis het in Zweden geleerde in praktijk brengen. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ik heb hem gevonden! Inderdaad tussen de troep maar daar is inmiddels al veel van naar het grofvuil. Kwam net ook nog rooksnippers tegen en mijn vuurvaste handschoenen en nog meer van die narigheid. W... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! We zien en horen het wel bij Hart van Nederland (of hoe die programma's tegenwoordig heten). Nu ik zo de resultaten van Jack zie en jouw kippetje zal ik mijn smoker ook eens gaan zoeken, hij moet er... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! ...... De hertenstoof bij Johan was ook zo lekker. Het kan niet mislukken! Gewoon lekker spelen met vlees, groenten, rode wijn, donker bier, ontbijtkoek, verse kruiden etc. Ik heb er zin in! ..... Lek... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ik had hem al opgezocht en herkend van bij Johan. Kun je ook lekkere Hongaarse Kessel Goulash in maken. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Had je het knopje niet ingedrukt of e.e.a. op pomp 1 aangesloten? |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ik bak ze vaak in ganzenvet ook bij Sligro en Makro te koop. Overheerlijk! Denk dat eendenvet net zo lekker zal zijn. Ze worden ook mooi bruin in ganzenvet. Ben benieuwd naar je Dutch Oven, even googe... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |