Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter En vergeet dan ook het Kolschrecept niet 😉 |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners Ga je de fruitvliegjes met een mes te lijf? |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Sterkte voor straks Dumo 😉 |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Die staat ook nog op mijn barbecuetodolist 🙂 |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Ja Jack dat zou een mooie oplossing zijn wellicht ooit 😉 Beuk komt hier volgende week al iets installeren, ik zal ze eens uitvragen. |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ik zit ook een beetje met opbergruimte, zo'n gasbarbecue laat je niet buiten staan denk ik. Mijn grill staat al jaren buiten en mijn smoker sinds kort ook noodgedwongen (wel onder een hoes) |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Toch zou ik veel minder snel gaan bbqen als ik op kolen moest bben. Dan heb ik het nog niet over de buurt.... rijtjeshuis. De buurvrouw slaat nu al extra hard het slaapkamerraam dicht als ik ga bbqen... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's en het recept 🙂 |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ben ik blij dat ik dat sap al besteld heb. Die kirsch komt wel op zo. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ik ben toch meer van de kolen, dat extra smaakje mis je toch met een gasbarbecue. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Heerlijk en dan een bolletje citroensorbetijs erbij. (kost geen drol t.o.v. watermeloen Lummel dus dat kan er ook nog wel bij 🙂 ) |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Goed gevonden Wiliam! Elektriciteit en Tripel is ook geen goed combinatie. Ga morgen zelf wel aan de knutsel en dan vervang ik dat kraantje ook meteen. Daarna weer een reden om een lekkere Tripel t... |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Ben je goed met elektriciteit? Hahaha |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Er staat hier nog steeds een Tripel met jouw naam erop 😉 En proost op de framboos. |
8 jaar geleden |
|
RE: Bife De Chorizo Con Cimichurri Daar gaat morgen weer iemand genieten 😉 |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |