Forum antwoorden aangemaakt

RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Als ik moest kiezen zou ik voor de Beers & Bites gaan. Ik zie het hier ook steeds vaker, een plankje met 4 verschillende bieren en wat hapjes. Ik heb ook maar een tweede open getrokken 😉 Omdat i...

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Die is ook niet te versmaden! Proost Jan ik doe het hier met een zelf gebrouwen Christmas Ale (die steeds lekkerder wordt)

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Net nog even een lekkere mayonaise gemaakt zodat de variatie op de huzarensalade ook lekker gaat worden 😉

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Oh ja en de banaan van Jack wordt het toetje 🙂

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Nee hoor hoefde niet langs de Toko, het meeste heb ik wel in huis (enkel geen tamarinde en Javaanse suiker.... ik had nog palmsuiker staan 🙂 ). Ik maak regelmatig boemboe voor rendang en daar gaan zov...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Zo'n keramisch geval staat ook al lang op mijn verlanglijstje..... zal nog wel even duren. Maar geïnspireerd door het recept van Tony ben ik de sate (varkenshaas) aan het voorbereiden. Weliswaar nie...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Dan had dat weekend Zweden ook echt iets voor jou geweest.

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Jack, je bent een professioneel barbecuer, ziet er goed uit allemaal. Vwb de foto's, ook op de pc krijg ik soms foto's van minder dan 5 Mb niet geüpload. Ik krijg dan de melding dat ze te groot zijn...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Jazeker, leuke show gezien.

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Jan ik zie alles 😉 Alleen vanavond was ik mijn bril vergeten en ik zat erg hoog in het theater dus ik zag helaas weinig van de gezichtsuitdrukking van John Cleese (Last time you can see me before I di...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

En hier ook al een mes zonder punt.....

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Tony's Saté

Dat ziet er goed uit Tony!

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Hoge hakken op een Grainfather..... mooie titel of openingszin voor een boek.....:-)

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter

Kan wel even duren voordat je de eerste beweging ziet. Kun je vertellen hoe je de giststarter maakt?

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter

Haha dus dat stond en op die heel kleine door mij als staafdiagram aangezien foto. Bedankt!

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden
Pagina 186 / 343