Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Tony's Saté Ja Jan de kidde is ook een fantastisch leuk hebbeding om mee te koken en er slagroom mee maken is wel het simpelste. Ook met CO2 patronen kun je leuke gerechtjes maken. Vorige week waren mijn patron... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Tony's Saté Op de grill.... Dit is een heerlijk recept, een echte aanrader! En omdat ik bang was dat het toetje van Jack iets te weinig calorien zou bevatten heb ik hem maar geüpgraded. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners Prettige vakantie Chris en gezond weer terug! |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Lamskebab 750 gram lamsrugfilet in blokjes van 2 en een halve cm. 2 eetlepels olijfolie 3 eetlepels Worcestershire saus 1 eetlepel geplet korianderzaad 2 teentjes gesnipperde knoflook (mag ook wat me... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Tony's Saté Komt ook een beetje door het lichtje van de koelkast denk ik maar een nachtje is beter. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Tony's Saté Grotendeels, ik had geen tamarinde in huis de rest wel 😉 Oh ja en de Javaanse suiker.... ik heb palmsuiker gebruikt. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Tony's Saté Ze gaan er zo op Tony.... (iets minder maar we zijn maar met twee vleeseters hier 😉 ) |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Tony's Saté Zou leuk zijn als hij komt! Is maar goed dat ik genoeg kool in huis heb gehaald, mijn vrouw appt dat ze nu pas wegrijdt uit Amersfoort (barbecue staat pas twee uur aan hahaha) Trek maar een eigen ... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Ultrasoon verouderen Sorry Willempy, we zijn erg aan het afdwalen 🙂 |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Tony's Saté België, dat is om de hoek 🙂 Leuk dat Heike komt en het zou leuk zijn als Egbert ook komt. Is Harrie nooit meer de T500 geraakt? |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Ultrasoon verouderen Hahaha, ja dat zou mooi zijn. Moet er nog wel iets bij waar je hout mee kan hakken want dat hoort ook in het rijtje. Dit is ook lekker.... gewoon een biertje drinken en produceren 🙂 |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Tony's Saté Ik heb er allemaal niet zoveel moeite mee als ze die dieren maar op een "humane" manier slachten. Niet naar de reünie Jan!? Ik vind het jammer dat we van de eerste zwedenreis niet veel mensen meer spr... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Ultrasoon verouderen Iedereen wilt toch een Grainfather (liefst met fermenter en koeler) en daarnaast een ei 🙂 Want laten we eerlijk zijn, een eigen gebrouwen biertje smaakt toch het lekkerst wanneer je met zo'n ei aan de... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Tony's Saté Zien er heerlijk uit. Voor mij is het alweer langer geleden dat ik ze gegeten heb. Het was een tijdje "not done" om ze te kopen maar dat verhaal over inhumane slachting is weer ontkracht. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Ultrasoon verouderen Dan verkoop je toch wat Grainfathers, je hebt er genoeg 🙂 |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |