Forum antwoorden aangemaakt

RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

En je weet zeker dat je koud water langs onder de koeling in gaat en langs boven er weer uit?

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden

Ik zou alle zadel er nogmaals uithalen en opnieuw de kolom vullen. Tijdens het vullen steeds kloppen zodat de zadels goed tegen elkaar komen te zitten.

8 jaar geleden

Ik heb vandaag nog geen borrel op , daar ligt het ook niet aan. Dat was mijn laatste optie geweest 😉

8 jaar geleden
RE: vergisting

Haha schema's zijn er om geschonden te worden zeker als je in Spanje gaat zitten 😉 Gist is een levend organisme en zal zich niet aan schema's houden. Maar mooi dat je nu zekerheid hebt.

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Succes met de verkoop 😉

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden

Daar had ik niet aan gedacht maar.... waarom mat Markel dan eerder wel hogere percentages? (dat staat er niet maar dat neem ik dan maar aan). Of ben je recentelijk overgestapt van hydrometer naar refr...

8 jaar geleden

Wanneer je enkel stookt en ook geen wort maakt is een Grainfather misschien overkill. Aan de andere kant kun je met een Grainfather wel op vermogen stoken. Er zijn ook handige lieden die een vermogens...

8 jaar geleden

Tja zo te lezen is alles oké m.u.v. het resultaat dan. Ik zou zo niet weten wat de oorzaak zou kunnen zijn. Hopelijk meldt iemand zich met een oplossing.

8 jaar geleden
RE: Tony's gekruide worst!

Leuk recept weer Tony! En goed inzichtelijk gemaakt met bijgevoegde foto's. Met worst maken hebben een aantal forumleden in Zweden al ervaring opgedaan.

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Hoi Markel, dat kan een aantal oorzaken hebben. Ten eerste moet je kijken of je alcohol-hydrometer wel het juiste percentage geeft. Controleren met een commercieel drankje waar geen suiker in zit. Ge...

8 jaar geleden

Ik heb m'n zinnen een beetje gezet op een T500 ook om zuiver alcohol te maken, maar ook whisky en calvados zou ik enorm graag willen proberen. Misschien is het leuk om te laten weten hoe je zelf tonic...

8 jaar geleden
RE: NEDERLANDSE moonshiners

Ik kijk er alweer naar uit 🙂

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Als die gaan vliegen dan worden ze bij bosjes uit de lucht geschoten denk ik 🙂

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Welkom Jan. Zoek eens op T500, een prachtige kant en klare oplossing. Mocht je ook met mout aan de slag willen dan zou ik voor een Grainfather gaan. Dan kun je maischen om een wort te maken en je kunt...

8 jaar geleden

Is alles weer in balans? 😉

In forum Stookforum

8 jaar geleden
Pagina 184 / 343