Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Niet geprobeerd maar ga je de fermenter zo vol doen dan? Hij beschikt toch over een behoorlijke kopruimte. Maar wat let je om er een blowoff op te zetten. |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ik heb de grootte van de doos en het wachten op de chiller helemaal uit mijn systeem verbannen. Hij is er en het is of hij er altijd al is geweest 🙂 |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Natuurlijk Jan, die chillers kunnen toch wel even wachten 😉 |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: vergisting Ype, ik zou er geen moeite aan gaan wagen om de pH te verhogen. Met kalk bijvoorbeeld, verhoog je de pH waarde maar een glas bier met een schep kalk erin lijk me ook niet appetijtelijk. Ph moet je ti... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Haha ja zo kun je stront nog lekker maken Dumo 🙂 |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Ach het leven is zo slecht nog niet 😉 |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Jan, vanavond naar een tapas restaurant geweest met vrienden en wat hadden ze op de tap?.... Hertog Jan Arcener Tripel 🙂 Ik heb er maar 4 op hahaha. Erg lekker! |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Top Jan, gefeliciteerd! En ..... veel barbecue plezier gewenst. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: vergisting Oei pH 2,4 dat is nu te laat om bij te sturen. Voor de vergisting had dat nog wel gelukt maar nu ben ik bang dat het te laat is. Wellicht de alcohol eruit stoken? |
8 jaar geleden |
|
RE: Tony's gekruide worst! Dat koken een hobby was had ik al begrepen, en je hebt lekkere recepten! Leuk dat je ze deelt. Loodgieterij.... ik neem aan dat je loden beeldjes/figuurtjes giet en niet de afvoer repareert 😉 |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: vergisting Kriek is toch altijd een beetje zurig. Zeker een echte kriek. |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Ik denk dat dat zeker de oorzaak kan zijn. Je moet ook aan de chiller 😉 |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Tony's gekruide worst! Ik snap dat het voorbeelden zijn maar er wordt vaak moeilijk gedaan over e-nummers en dat is nergens voor nodig. (sommige heb ik ook liever niet in mijn eten maar de meeste zijn prima). Voorbeeld foto... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Still Spirits geeft zelf ook aan dat een te laag alcoholpercentage veelal het gevolg is van een te hoge temperatuur. Ik denk ook dat je het daarin moet zoeken. Misschien is het batterijtje van de the... |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Tony's gekruide worst! Er zijn tal van e-nummers die beter zijn dan NaCl (keukenzout) 😉 Veel e-nummers zijn gewoon natuurlijke stoffen met een hele prettige werking. Keukenzout is de meest gebruikte smaakversterker en het... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |