Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Bife De Chorizo Con Cimichurri Je moet gewoon tegen die kinders zeggen dat vlees eten eigenlijk niet meer kan in deze tijd. Bij mij trapten ze er ook in (of proberen ze dat mij wijs te maken?) Hoewel die vleesvervangers van de vege... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: vergisting Hoi Ype, nieuw vat.... velen starten met een nieuw vat dus dat lijkt me ook niet het geval. Ik wijt het aan de gist die wellicht te lang te warm opgeslagen is geweest of misschien wel te oud was. |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Bife De Chorizo Con Cimichurri Ja lijkt er als twee druppels op. Platte- of krulpeterselie maakt niks uit, in sommige recepten staan beide vermeld. Zag laatst ook nog een recept met koriander er in. Dat lijkt me ook erg lekker erb... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter De slangen zouden zichzelf moeten afsluiten Erik, er is een batch connection kits geweest waarbij de self sealing couplers er niet bijzaten. Deze worden nog nagestuurd. Maar als het goed is is bij ied... |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Wel of geen klaringsmiddel ? Een zakje turbogist bestaat uit gist en gistvoedingsstoffen. Wanneer je dat gaat halveren weet je niet precies of de verhouding nog hetzelfde is. Klaringsmiddel..... wat je zelf wil, daar zijn bijna n... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Haha Lummel, jij bent technisch een lul.... of was het een nul? Ik ben niet veel beter hoor maar als het op kliederen aankomt (afsluiters vergeten dicht te doen of iets leeg kappen terwijl ik geen erg... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Bij mij is geen vloeistof uit de fermenter gelopen. Hahaha anders had je dat wel gehoord met de nodige vloeken. Dat bedoel ik 🙂 |
8 jaar geleden |
|
RE: 5 Liter Whisky Alambiek complete set Sorry... |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: 5 Liter Whisky Alambiek complete set
|
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Met het bottelen van de blondjes is het eerste avontuur "brouwen in de conical fermenter" beëindigd. Op het opruimen na dan.... Dus onder het genot van een Wilderen Kriek even mijn schoonmaak ervaring... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Ik pas even, ben er nog niet aan uit |
8 jaar geleden |
|
RE: Bife De Chorizo Con Cimichurri Tjonge Jan, als je jezelf niet kietelt.... En Casper, ook alvast smakelijk eten 🙂 |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Je hebt net 3 kilo vlees achter je kiezen 🙂 |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! En gelukkig zit er hier een Sligro om de hoek 🙂 |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Die ziet er erg lekker uit zeg! Goeie tip, waar heb je hem uiteindelijk gekocht? |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |