Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Ik vind een tap weer nadelig ten opzicht van flesjes omdat je niet zo makkelijk met een tap aan de wandel gaat. Bij mij zou hij op zolder komen staan en om iedere keer twee trappen op te gaan voor een... |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Was het een lunch barbecue? Volgens mij heeft zijn schoonvader niets gekregen 🙂 |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Bife De Chorizo Con Cimichurri Oh ja en de 8 takjes peterselie zijn grote takken en niet van die kleintjes. In Zuid Amerika ziet de chimichurri en soms heel groen uit. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Bife De Chorizo Con Cimichurri Hier is iedereen er helemaal weg van (de twee weken koelkast haalt het bij ons nooit). Zelfs de vegetariërs gooien het overal overheen. Ik ben wel heel benieuwd naar je Tomahawk. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Jan, als je schoonvader onverhoeds geen tijd heeft waarschuw mij dan op tijd dan stap ik in de auto. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
Bife De Chorizo Con Cimichurri Benodigd: 1 kleine ui 0,5 rode paprika 0,5 groene paprika 1 rode Spaanse peper 8 takjes peterselie 1,5 dl. maisolie (of andere olie) 0,5 dl. witte wijnazijn 0,5 theelepel oregano 0,5 eetlepel bruine... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Dan weer even terug "on topic". De blondjes zijn gebotteld! Een hoop geklieder omdat op de een of anderen manier toch nog een redelijk deel over de vloer liep omdat sommige attributen niet goed mee wi... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Ik ben ook niet zo'n barbecue-held maar zou hem met deksel en niet al te veel kool bereiden. En een entrecote van de barbecue eet je met chimichurri (dat is mijn aanbeveling). Maar die had je dan gist... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Helemaal mee eens! Jack open dat topic maar 🙂 Ik heb begrepen dat er onder de leden wat barbecue goeroes zitten waar we veel van kunnen leren. Jan dat is een mooi stukje vlees, laat morgen maar eens z... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Het deksel zorgt ervoor dat de lagere temperatuur voornamelijk in de fermenter blijft. Daarom hebben ze volgens mij ook die isolatie mantel later toegevoegd. Ze zullen wel gezien hebben dat de tempera... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Hahaha wonderbaarlijk hoe jij de systemen op tilt kunt krijgen. Ik denk dat door het openstaan van het deksel de temperatuur wat opgelopen is en de controler het seintje heeft gegeven aan de koeler om... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Zou leuk zijn als het hem lukt om te komen! |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Dat het niet zo licht is als pils kan een aantal oorzaken hebben. 10 Kilo op 25 liter (als ik het zo begrijp) kan e.e.a. donkerder maken. Iedere mouterij heeft zo zijn eigen pilsmout en die verschille... |
8 jaar geleden |
|
RE: vergisting Temperatuur is prima, daar ligt het niet aan. Gebruik van Oxi pro en Chempro oxi is allemaal niet zo ernstig hoor. Het is natriumpercarbonaat dat opgelost in water, waterstofperoxide, natrium- en carb... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: kan ik eerder gebruikte houtsnippers hergebruiken? Tijdens het toasten in de oven af en toe controleren. Op een gegeven moment gaat het ook ruiken. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |