Forum antwoorden aangemaakt

RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Geniet er van! En morgen aan de oranjebitter.

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Ik houd het toch maar bij mijn Grainfather 😉

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Met een beetje kunst en vliegwerk lukt het dus wel.

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Leuk spul, kun je Sous Vide bereidningen mee doen. Maar natuurlijk ook mee maischen! Komt de mout en de hop dan niet verstrikt zitten in die pomp? Er zit geen filter op.

In forum Grainfather

8 jaar geleden
RE: Wat wordt dit?

Chris drinkt iets anders dan wij 🙂

In forum Recepten

8 jaar geleden

Werkt overigens bij Apple niet. Dan ga je op de foto staan, rechtermuisklik, kiezen openen in een nieuw tabblad en heb je hem ook gelijk goed. Ik lees deze nu pas, die kende ik nog niet.

In forum Recepten

8 jaar geleden

Hahaha ja, dat is het lot van Mac-gebruikers. Ik heb een betere oplossing voor mijn Mac, ik pak mijn laptop met beide handen vast en draai hem een kwartslag 🙂

In forum Recepten

8 jaar geleden

Tip voor de leden onder ons die de tabel willen lezen zonder nekhernia:Klik CTRL+ALT(vasthouden) en dan kun je met de pijltjes (omhoog-beneden-links-rechts), je scherm kantelen. Ook erg leuk om ieman...

In forum Recepten

8 jaar geleden

Dat is misschien een veel beter plan 🙂

In forum Recepten

8 jaar geleden

(Munckerik weet dit wel:).. Nee helaas Nimrax, dat weet ik ook niet. Meten is weten was wel een goeie geweest maar dan had Ronstook dat voor en na de vergisting moeten doen. Volgens mij kan champagn...

In forum Recepten

8 jaar geleden

Ze geven dat spul aan koeien en schapen geloof ik dus dat zal wel foodgrade zijn.

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Schippers is nog een zakelijke bekende, dat ik daar niet aan gedacht had. Goeie tip Jan!

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Hoy, Ik zou dat ook leuk vinden, het lukt niet al te goed bij mij om bier te maken, maar ja we komen er wel. grts. Hoi Dumo, ik zal als ik weer ga brouwen er een topic aan gaan wijden, alleen kan het...

In forum Grainfather

8 jaar geleden
RE: Still Spirits gist

Het was ook met een knipoog.

In forum Gist vragen

8 jaar geleden
RE: Still Spirits gist

Ik had met Chris.V over bakkersgist het gemak en ook goedkope daarvan . Het topic gaat over Still Spirits gist 😉

In forum Gist vragen

8 jaar geleden
Pagina 211 / 343