Forum antwoorden aangemaakt

RE: Bio citroenen

........ in Roemenie en heel het oostblok word weinig kunstmest en pesticide gebruikt,dus zou je zeggen bio. Nou niet dus, bij de teelt van gecertificeerde bio producten mag geen kunstmest en geen ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Heel wat gerechten zoals desserts, stoofpotjes of marinades vragen om wat citroenzeste in het recept. Veel mensen gebruiken ook een citroen- of sinaasappelschijfje in hun water, cocktail, bier of thee...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Dat waslaagje kun je zo wel verwijderen maar vergis je niet in de pesticiden die gebruikt worden, die zitten in de schil en komen met het macereren in je limoncello.

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Volgens mij ook niet. Neem maar gewoon op in je winkel Jan. Mijn can is vanuit Thailand, inclusief vele wereldwijde omzwervingen, lekvrij aangekomen. Prima can 🙂

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Valt allemaal wel mee, je het niet herhaaldelijk op je huid krijgen. Als het verdund is dan zal het nog minder schadelijk voor de huid zijn.

In forum Grainfather

8 jaar geleden

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Ik moet toch naar boven voor een nieuw Abdij-biertje 😉

In forum Grainfather

8 jaar geleden

En ook een mooi product zolang de hele keten maar Skal-gecertificeerd is. En dat is niet al het biologische wat aangeboden wordt.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Toch staat dit in de gebruiksaanwijzing Jan. 6. Use food grade propylene glycol. en even verderop: 6.Regularly check the glycol mixture level to make sure it is not too low. For optimal performance it...

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Jack, biologische kunnen heel mooi en heel groot zijn. Wanneer je geen biologische gebruikt krijg je ook de pesticiden in je limoncello.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Het zou mooi zijn als ze lekvrije flessen kunnen maken. Ze mogen die van mij als voorbeeld nemen 🙂 Is de antivries geen ethyleen glycol? Klopt wat je zegt het komt niet met de te vergisten vloeistof...

In forum Grainfather

8 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Hier hetzelfde, geen kwaliteitsverlies te merken.

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

De cider gist Mangrove Jack's ging behoorlijk snel van start en was snel klaar. De SN9 zal er dan wat langer over doen. In de tussentijd wat anders drinken 😉 Gisteren zijn er hier bij de barbecue no...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden

Hoi Jan, geen druppel gelekt! Ga je de glycol nu ook los verkopen? Je moet toch wat vaker de boel verversen dan ik dacht.

In forum Grainfather

8 jaar geleden
RE: Still Spirits gist

Helemaal mee eens Robbert, geduld is een schone zaak. Maar ook de temperatuur is van belang. Met de temperaturen van de laatste dagen is koeling geen overbodige luxe.

In forum Gist vragen

8 jaar geleden
Pagina 212 / 343