Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Still Spirits gist Pure Yeast is gewoon bij stookwinkel.nl te koop 😉 Mick had de link al geplaatst. Smaak is zonder bijsmaakjes en het beste resultaat met glucose. |
In forum Gist vragen |
8 jaar geleden |
|
RE: Still Spirits gist Scherpte is wat minder bij gebruik glucose, maar kost wel meer... Hier sluit ik me bij aan. Op de hoeveelheid alcohol die je overhoudt is m.i. de meerprijs van glucose t.o.v. suiker haast niets. Per ... |
In forum Gist vragen |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ziet er erg goed uit! |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Still Spirits gist Top spul de gisten van Still Spirits. Wanneer je kwaliteit boven kwantiteit wil, probeer dan ook eens de Pure Yeast van Still Spirits, dan krijg je een kwalitatief nog beter eindresultaat. |
In forum Gist vragen |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Het leven is keuzes maken 😉 |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ik denk wanneer je de morellenwijn dicht hebt gelaten deze nog prima te verstoken is. Benieuwd of je smaakverschillen ontdekt. Gisteren 25 liter besteld, die gaan in de conical fermenter en met behulp... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Waarom heb je voor deze gist gekozen en niet voor de cidergist? |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Hoeveel liter sap had je vorig jaar Jan? |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Moet je zelf iets meenemen om het sap in te doen of wordt het verpakt geleverd? |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ik heb net een bestelling geplaatst. Dit Kirsch-project wil ik wel aan meedoen 🙂 En daar ga ik niet voor naar Hornbach! |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Ik denk dat het door beide komt Jan. |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Bij mij moet het even allemaal een beetje wachten maar dan.... ga ik weer los. Gelukkig heb ik genoeg voorraad 🙂 |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Goeie tip Jan ik heb er ook nog over van vorig jaar. Gaan we koud zetten! |
8 jaar geleden |
|
RE: Foto's Weekend zweden 2018 Toch wel met een T500 of heb je die jezelf nog niet cadeau gedaan? |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Ik zal heel voorzichtig zijn 🙂 Is ook wel logisch, een koelkast moet je ook altijd 24 uur laten staan alvorens hem aan te zetten. |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |