Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Waar zit iedereen ????? Ook heel dicht bij Oosterhout 😉 |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: t500 + copperdome & temperatuurregeling Het "dimmen" is dus met een Grainfather wel mogelijk en naar mijn mening ook een stuk beter en prettiger of eigenlijk heel erg goed. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: t500 + copperdome & temperatuurregeling Ter aanvulling, het kan met een T500/Copper dome opstelling wel erg snel gaan. Wil je langzamer stoken dan kun je een Grainfather overwegen, die regel je op vermogen. Verder lees ik nog dat je het heb... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Recept voor de "echte" Limoncello Knap werk van beiden 🙂 |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: t500 + copperdome & temperatuurregeling Een T500 met een copper dome regel je niet met temperatuur of temperatuur van het koelwater. De thermometer in de condenser is enkel een leidraad om te weten in welke fase van de stook je ergens bent... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten in Zweden. FOTO UPDATE Maar van zwemmen krijg je (ik) een verschrikkelijke dorst 🙂 Veel plezier vanavond en pas op voor het laken! |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten in Zweden. FOTO UPDATE Ja die vaatjes Jan die hebben me ook bezig gehouden, ik weet nu hoe ze open moeten 🙂 Maar een behoorlijke investering dat dan weer wel. Ik wilde ook rustig aan doen met alcohol maar woensdag was mi... |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten in Zweden. FOTO UPDATE Ik heb de hele week al een beetje in de pauze-stand gestaan hahaha. Ga er alles aan doen om er weer bij te zijn zeker wanneer er straks mijn favoriete T500 is. Net even de foto's van de link van watee... |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten in Zweden. FOTO UPDATE Ja leuk om te lezen dat er animo is. Hoop dat ik dan niet te druk ben met het uitrollen van mijn idee en dat ik weer mee kan 🙂 |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten in Zweden. FOTO UPDATE Hier worden spijkers met koppen geslagen 😉 |
9 jaar geleden |
|
RE: Smaak van een neutraal gemaakt van suiker,water en gist Er is al veel over geschreven en het kan vele oorzaken hebben. Vaak is het een kwestie van goed reinigen van je apparatuur maar het kan ook zijn dat je te warm hebt vergist zodat er smaakafwijkingen k... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy Ik denk dat Stookwinkel deze wel kan leveren, is ook een onderdeel van de whisky profile kit van Still Spirits (ook te koop bij Stookwinkel) |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Uetefleuen in Zweden! Volgens mij kon niemand een foto maken omdat ze hun neus dicht moesten knijpen 😉 |
9 jaar geleden |
|
RE: Uetefleuen in Zweden! Wat heb je dat weer prachtig gezegd Heikos 😉 |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden? Een fantastische belevenis die ik niet had willen missen! Een korte impressie....... |
9 jaar geleden |