Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: t500 + copperdome & temperatuurregeling Stoppen hoeft niet, de thermometer is slechts een leidraad. Proeven en alcoholmetingen zegt meer over de voortgang. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Uetefleuen in Zweden! Ja nou je het zegt Egbert, de filmpjes daar ben ik ook wel benieuwd naar. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Ik ben ook heel vaak bij jou in de buurt Jack. Maar Rotterdam.... dat is ver 😉 |
9 jaar geleden |
|
RE: Tweede stook aanlengen? Ardy, je moet e.e.a. verdunnen tot 40% ABV of lager. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten in Zweden. FOTO UPDATE Inspiratie voldoende! En anders kom je naar de "Parel van het Zuiden" (sorry Jack), daar is het dit weekend in de Grote kerk bumperkluiven. |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten in Zweden. FOTO UPDATE Ik heb wel een fornuis van 90 breed maar een normale oven van 60 (op ooghoogte, hoef ik niet te bukken 🙂 ) Oven van 60 is dus ruim 40 binnenmaat. Het buikje van het varken is leeg dus je kunt de pootj... |
9 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Breda is voor mij toch meer in t midden van het land 🙂 Nou Jack daar denken wij toch heel anders over 😉 |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten in Zweden. FOTO UPDATE Dat is precies dezelfde maat als mijn huis-tuin-en-keukenoven. Je hoeft hem dus niet door te zagen. Gewoon de achterpootjes tot bij zijn snuit buigen en dan past hij mooi in de braadslee. Echt een top... |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten in Zweden. FOTO UPDATE Past in een standaard oven of heb je die niet? Maar je bent welkom hoor! |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten in Zweden. FOTO UPDATE Ja eerst gemarineerd en toen in de oven een soort van lakken. Was een big van 6 kilo (schoongemaakt). Ik wilde eigenlijk een Iberico big maar die waren toen al uitverkocht helaas. Maar deze was ook er... |
9 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Als er geen reden is verzinnen we er gewoon een! |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten in Zweden. FOTO UPDATE Bij gebrek aan een spit maar eens in de over gepropt.... |
9 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Breda beste binnenstad 2017-2019 |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten in Zweden. FOTO UPDATE Volgens mij liepen er nog wel wat rond 🙂 |
9 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Goed idee, dat kan zeker! |
9 jaar geleden |