Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Welke elektrische kookplaat is geschikt? Ik zou iets zoeken van 2000 watt. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Geen bubbeltjes er zit wel veel druk op maar borrelen hó maar Wanneer je wel veel druk hebt en het borrelt niet dan is de kans heel groot dat het gas een makkelijkere weg naar buiten weet dan langs het waterslot. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: lokale antwerpse brouwer Leuk! Ik heb daar wel interesse in. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Filteren actieve kool Drogen in de oven?! |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Filteren actieve kool Ze raden aan er eerst wat water doorheen te laten lopen, volgens mij is dat meer om het compacter te maken. En om het losse gruis eruit te spoelen. Ik moet door mijn waterfilters van mijn koffiemachi... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Eiken vaten. Wie heeft hier ervaring mee? Jaren geleden heb ik in Jerez een sherryvaatje gekocht, geprepareerd met brandy en vervolgens gevuld en steeds bijgevuld met sherry. Dat heb ik jaren gedaan en steeds kwam er betere sherry uit dan er ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Barrel 674 ervaringen? Je moet de oven niet op 250 graden zetten natuurlijk 🙂 Bij 50 graden verdampen enkel die stoffen die op 50 graden verdampen. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Eiken vaten. Wie heeft hier ervaring mee? Je kunt George (van Barley en Hops) ook per mail een vraag stellen dus vraag hem waar je voor 30 pop een vaatje kunt kopen. Op hun online shop bieden ze geen vaatjes aan. Anders is Stookwinkel een g... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Eiken vaten. Wie heeft hier ervaring mee? Hier een filmpje over het hergebruik van vaten. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Eiken vaten. Wie heeft hier ervaring mee? In een 5 liter vaatje duurt het ongeveer 3 maanden maar je kunt het, afhankelijk van je smaak, ook langer erin laten. Ik heb mijn whisky er 1 jaar in gehad. Er is overigens al een topic hierover: |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Dat wil ik zeker wel doen. Ik mail je wel wanneer ik weer in de buurt ben. |
9 jaar geleden |
|
RE: Uetefleuen in Zweden! Leuke filmpjes Heikos!! |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten in Zweden. FOTO UPDATE Oh ja proeven uit eigen vat mag he. Mackmyra hoort er zeker bij als oudst whisky-huis van zweden. |
9 jaar geleden |
|
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten in Zweden. FOTO UPDATE Dat meen je! Kijk er alweer naar uit 🙂 |
9 jaar geleden |
|
RE: t500 + copperdome & temperatuurregeling Klopt, dan heb je wel echt een thermometer nodig. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |