Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Nederlandstalige Grainfather instructiefilmpjes Jens, wederom een duidelijke uitleg. Ik hoop niet dat je hem met deze hoeveelheden graan in de Grainfather hebt proberen op te zetten want je hebt alle hoeveelheden verdubbeld. De hoeveelheden zijn ... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuw spelletje
|
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Beginner met beginners vraag Goed schoonmaken en dan ontsmetten met StarSan bijvoorbeeld (hoef je ook niet na te spoelen 😉 Hoe lang wil je e.e.a. bewaren? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Beginner met beginners vraag Alles begint met een goede hygiëne, hoe schoner je werkt hoe langer je e.e.a. kunt bewaren. Maar ook de manier van opslag is bepalend. Een uitgegiste stookwijn kun je wel een aantal weken bewaren wa... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Barrel 674 ervaringen? Ik zal de engelen in het vervolg naar Friesland sturen 😉 |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Barrel 674 ervaringen? Durf ik niet goed te zeggen want ik weet niet precies wat ik tussentijds geproefd heb. Maar ik denk toch wel een liter kwijt te zijn. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
|
9 jaar geleden |
|
|
9 jaar geleden |
|
|
9 jaar geleden |
|
|
9 jaar geleden |
|
|
9 jaar geleden |
|
RE: Wat is mout en wat is het verschil met normale granen In de Still Spirits gist zitten ook enzymen dus ik ben benieuwd naar het percentage aan het eind van beide vergistingen. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy Je zou denken dat er in Kirsch voldoende energie zat 🙂 |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Met knikkende knieën naar huis, Dat vraagt om een stevige borrel 🙂 |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Wals draait door Ik zou hem open maken en het binnenwerk van de molen nakijken of alles goed vast zit, het lijkt er op dat en van de rollen doorslipt omdat deze (te) los zit. Hij lijkt veel op mijn molen en daar zat o... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |