Forum antwoorden aangemaakt

RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Ik heb hem nog gezocht Raymond maar heb hem niet kunnen vinden in de Ardennen. Gelukkig hadden ze ook andere bieren 😉

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Bakkersgist

Wanneer het brood van je moeder vroeger rees kan het volgens mij geen kwaad en zal de gist ook aanslaan in je most.

In forum Gist vragen

9 jaar geleden
RE: Homemade Gin Basket

Ik heb geklopt maar Jan deed open hahaha.

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy

Wat ik vreemd vind is dat het met een ABV van 46% het vat in ging en met 50% ABV na een jaar eruit kwam. Ik dacht dat juist de alcohol verdampte. Net een klein nipje van de (volmout) whisky genomen di...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Of mijn kinderen beter in de gaten houden.....

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Bij mij komt er maar een gedachte op, zit er wel een siliconen ring in het deksel? En zo ja, zit hij goed en sluit deze goed af?

9 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Kheb nu na 3 weken na bottelen mijn eerste flesje geplopt. Geen schuim laagje wel enkel bubbels aan de binnenkant van het glas. Wat heb ik fout gedaan. Of moet ik nog langer wachten? Wat je eventueel ...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

9 jaar geleden

Ik had een 3,5 liter (bij benadering) in het vaatje gedaan en heb daar wel eens wat uit geproefd. Maar vorig weekend bleek er nog maar zo'n 2 liter in te zitten. Nu wil ik niet zeggen dat ik 1,5 liter...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Ik wacht ook nog even op de chiller en dan ga ik pas weer vergisten. De warmte wordt zo goed vastgehouden door de cct dat ik het er niet op ga wagen. (nu even jouw projectjes gaan lezen 😉 )

9 jaar geleden

Ja lekker genoten, goed weer en al mijn Gin is opgegaan dus volg ik dit met extra veel belangstelling 🙂

9 jaar geleden

Mooi experiment, leuk om te volgen.

9 jaar geleden
RE: Time to make some moonshine!!

Ik heb er geen ervaring mee maar ik kan me aansluiten bij jouw gedachtengang. De water flow regulator is enkel handig om drukverschillen op te vangen zoals die op kunnen treden wanneer er iemand bv ee...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

We wachten Raymonds antwoord af 😉 Het ziet er in ieder geval erg ondervloerachtig uit (ik vermoed zelfs van de Gamma 😉 )

9 jaar geleden
RE: Tijdsduur van vergisten.

Welke filmpjes refereer je aan Eric? Ik ken enkel de filmpjes (ook van Still Spirits) die laten zien dat je eerst de gist en dan de vloeibare kool erbij doet. De Triple distilled least waar Richard ...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Tijdsduur van vergisten.

Vloeibare kool moet je altijd direct met de gist toevoegen 😉

In forum Stooktips

9 jaar geleden
Pagina 260 / 343