Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Tijdsduur van vergisten. Mag gewoon langer staan zolang er maar een CO2 deken boven de stookwijn zit gebeurt er niet snel iets mee. Voordeel van langer laten staan is dat hij op natuurlijke wijze klaart. Ga je een klaringsm... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Homemade Gin Basket Gebruik je als sluitring blauwe ondervloer plaat? Volgens mij kun je beter bij de Action een siliconenmatje kopen en daar ringen van snijden. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Barrel 674 ervaringen? Vandaag heb ik mijn Barrel 674 na ruim een jaar uit het vat bevrijd! De Angels hebben een behoorlijk deel gehad 😉 Het is een heerlijke whisky geworden en we hebben er al van genoten vandaag. De volm... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Moet de gestookte alcohol altijd gefilterd worden? Wij helpen je wel 🙂 |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Moet de gestookte alcohol altijd gefilterd worden? Wanneer je niets verkoopt komt je mancave nooit binnen bereik hahaha. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Moet de gestookte alcohol altijd gefilterd worden? Ben ik te lui voor, heb de hele dag gestookt 🙂 |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Moet de gestookte alcohol altijd gefilterd worden? Ook de aparte koolfilters? (deze zijn anders dan die voor de airstill) Ik heb er nog een aantal maar alvast voor de toekomst. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Moet de gestookte alcohol altijd gefilterd worden? Ik gebruik tegenwoordig voor Limoncello ook altijd alcohol welke niet gefilterd is omdat ik een alcohol wil met een zo hoog mogelijk percentage voor de maceratie. Hij smaakt prima. Van de EZ filter ga... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Ik heb geen idee, ik koel met gewoon water uit de kraan. Volgens mij zit zo'n bakje snel aan zijn taks en wordt het te warm en daardoor niet voldoende meer koelt. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Show your (wo)mancave Au bain Marie, spannend. Houd ons op de hoogte. Fruit is erg leuk net als graan. |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Op die manier 😉 Iedere keer de Grainfather uitbreiden met een ander stukje speelgoed dan is het vaker pakjesavond ? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Wanneer je je resultaat goed vindt hoef je hem niet nog eens te stoken. Maar ik begrijp niet goed wat je bedoelt met "ik heb wel voor de zekerheid bij elke stook wat voorloop weggenomen"? Dus wel meer... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Homemade Gin Basket Wanneer de gaatjes niet voldoende zijn kun je overwegen om deze te vervangen voor een sink strainer (zie foto die ik op bijgevoegde link heb gepost). |
9 jaar geleden |
|
RE: Wel of niet tevreden met de Still Spirits parrothead? Ik ben nu bezig met de spirit run. Vermogen Grainfather op 30%, geen gesputter en geen dansende dobber. Voor dit doel is hij perfect. |
9 jaar geleden |
|
RE: Alcotec Turbo 48 heeft een geurtje Vergistend graan/mout ook heerlijk 🙂 |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |