Forum antwoorden aangemaakt

RE: Show your (wo)mancave

Keurig weggewerkt hoor!

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden

Dank je DB. Ik wist zo snel niets te rijmen op stoker 😉

9 jaar geleden
RE: Moderatie nodig

Nee dan is het plezier snel weg. Omdat het "meten is weten" topic weer in de bovenste regionen stond dacht ik dat daar eea over de refractometer verder ging maar het ging over iets anders 🙂

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Moderatie nodig

Ik snap sj44k wel, soms heb ik ook moeite om iets terug te vinden. Zo is er een topic meten is weten maar gisteren ging het in een ander topic over refractometers. Ik heb geen idee meer welk topic het...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Ja het wordt ook zo saai als er niets nieuws uitgebracht wordt 🙂

In forum Grainfather

9 jaar geleden

We hebben een "DJ in tha house" 🙂 De helm is inderdaad voor de smaakoverdracht, de kolom gebruik ik voor de neutrale alcohol.

9 jaar geleden

Dank je Kapisjon. Meer ruimte heb je toch niet nodig? Het is al prettig wanneer je je huisgenoten niet tot last bent. Wat is dat zwarte kastje links van de T500? Zelf een ketel bouwen... ik heb er...

9 jaar geleden

Die licht ik vtv in en blijft op veilige afstand. Wij wassen meestal 's nachts want dan is de stroom goedkoper geloof ik.

9 jaar geleden

Het is een bamboe blad van de zweed: Wanneer je een familypas hebt gaat er €40,-- af! (ik had zo'n pas niet maar een meneer achter mij wel 🙂 )

9 jaar geleden

Dat is goed te combineren, ik denk niet dat je snel zin hebt om te wassen als je aan het maischen bent ? Ook voor en na het magische laat ik de wasmachine met rust 🙂

9 jaar geleden

@munckerik, de vergistingsemmers staan momenteel in de woonkamer. Ik ben wel van plan om hier een rekje naast te maken waar ik 2-4 emmers kan zetten. Het groene bakje bovenop is mijn koelwater dat cir...

9 jaar geleden

Bij de zweedse meubelgigant kost eea niet zoveel hoor. Nog een beetje verven hier en daar en de rommel op de vloer opruimen. Loop ik op mijn sokken dan trap ik op iets scherps en heb ik schoenen aan d...

9 jaar geleden

Ja Jan maak ons maar jaloers! Ik hoop dat de locatie niet te geheim wordt zodat je hem zelf niet meer weet te vinden hahaha. Ik ben wel heel blij met mijn plekje. Warm en koud water en een spoelbak ...

9 jaar geleden

Twee ruimtes ter beschikking!? Pure luxe! 😉

9 jaar geleden

2 Legplanken?? Daar ga je snel tekort aan hebben 🙂 Mooie speelplaats met mooie speeltjes. Ik mis wel de vergistings mogelijkheden, staan die in een andere ruimte?

9 jaar geleden
Pagina 262 / 343