Forum antwoorden aangemaakt

RE: Odorange

Dat lijkt me erg lekker!

In forum Likeuren

9 jaar geleden
RE: Wel of niet tevreden met de Still Spirits parrothead?

Hij is exact hetzelfde Jan. Rechts de Imake, links de andere. (Of onder en boven of....hoe je hem ziet, groene letters Imake)

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Welke filmpjes met uitleg willen jullie graag zien?

Ik heb hem met de kolom nog niet geprobeerd maar met de Grainfather en helm ben ik nu aan het ondervinden. Top!

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Wel of niet tevreden met de Still Spirits parrothead?

Ik heb deze ooit bij een startset van stookwinkel ontvangen, alcoholdobber met een glazen cilinder in het bijhorend blauwe doosje. Deze is exact aan die van de parrot van Still Spirits.

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden

Ach op die fiets. Ik heb de parrot nu i.c.m. de Grainfather en dat gaat perfect. Hij sputter wat in het begin dus het extra slangetje is dan nodig maar als het eenmaal loopt is het allemaal perfect....

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: "Lucky-stook-tv-topic"

Even een heerlijke afwisseling ipv alcoholdobber, temperatuur en vermogen in de gaten houden. ?

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

Ik kan helaas de filmpjes hier niet uploaden (met iPhone gemaakt). De extensie schijnt niet te mogen ? Klopt dat Jan? Ik stuur ze wel naar je e-mailadres Scoozy.

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Nare smaak aan destillaat na verdunnen?

Dat dacht ik al. Ik heb ook verschillende soorten gist nu besteld. Ik voeg altijd vloeibare kool toe aan een turbovergisting (sugarwash). Bedankt beide! Wanneer je dat ook al gebruikt is een andere g...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Oude schijnen "gewassen" te kunnen worden.Begin ik niet aan. Ik pleur ze gewoon weg. Hobby mag best iets kosten. Mijn idee 😉

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Installatie begint te schudden.

Het lijkt me niet dat de koeling dit kan veroorzaken maar ik ben niet bekend met dit soort van koeling. Kooksteentjes zorgen voor een gelijkmatigere/rustigere kook. Maar ik neem aan dat je dit voo...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Wat je zegt Nimrax, gist is belangrijker dan menigeen denkt. Probeer een andere gist. Zelf vind ik de Pure Yeast van Still Spirits erg goed. Of je kunt eens vloeibare kool gebruiken/proberen.

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Ici-Packs aan je ventilator bevestigen. Link is bedoeld als idee. Het voordeel van een klimaatkast is dat je je stookwijn ook kunt coldcraschen. Je dode gistcellen zakken dan sneller naar benede...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Heb je je wash wellicht toch niet goed geklaard. Vergistingstemperatuur is ook behoorlijk hoog, probeer dat lager te houden. Dat kun je doen door bv een ventilator op het vat te richten. Desnoods ic...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Welke ketel gebruik je?

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Installatie begint te schudden.

Heb je kooksteentjes gebruikt?

In forum Stookforum

9 jaar geleden
Pagina 263 / 343