Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Welke filmpjes met uitleg willen jullie graag zien? Ik zal morgen eens een filmpje maken dat maakt het duidelijker. Maar het kan zijn dat hij het met de Grainfather op een lager vermogen beter doet. Alleen met de kolom heb ik het nog niet uitgetest. ... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke filmpjes met uitleg willen jullie graag zien? Jan hebben ze bij Imake een coulance regeling? Hij functioneert wel maar niet optimaal. De alcohol loopt idd te hard dus hij danst op en neer zodat aflezen niet lekker gaat. Morgen ga ik met de Grainf... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke filmpjes met uitleg willen jullie graag zien? Je moet Nimrax aannemen, hij kan dozen inpakken en houdt tevens je voorraad bij 🙂 |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke filmpjes met uitleg willen jullie graag zien? Bedoel je de eerder gestripte run bij de mash gooien en die die in een keer stoken? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke filmpjes met uitleg willen jullie graag zien? Bij de Still Spirits parrot zit ook een kleine dobber, twee vliegen in een klap 🙂 |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Oh die staan ook nog aan?? hahaha |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Zeker wanneer je de boel daarna isoleert kun je problemen krijgen met een te hoge temperatuur of leg je ici-packs in het tentje? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke filmpjes met uitleg willen jullie graag zien? Ik zal jouw info nog eens goed doorlezen Lummel want morgen ga ik eerst een striprun doen en daarna een spiritrun van beide gestripte runs. Voor mij de eerste keer stoken met de Grainfather. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier Nee het is geen aan/uit knop geworden maar de connect control box neemt de functies die je eerder handmatig moest uitvoeren (het schakelen tussen de twee verwarmingselementen) over. Maar dan moet de k... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Is nog een mooie prijs. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy Jan's behang is onovertroffen, soms krijgen we er een stukje van 🙂 |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Dat zijn leuke prijzen ja. Wellicht een productaanvulling voor stookwinkel.nl hahaha. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! @DB Had je dit ook al gelezen? 😉 Is het mogelijk om minder dan 250kg te bestellen?Nee. Op dit moment ligt onze ondergrens voor verzendingen op 250kg. Indien u dus bijvoorbeeld alleen 1 zak biggenmel... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke filmpjes met uitleg willen jullie graag zien? Stoken met de Grainfather. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy Leuk experiment om beide manieren naast (of na) elkaar te laten uit te voeren. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |