Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier Gewoon op "NORMAL" laten staan, de connect control box regelt alles. Met de oude controller moest je dat steeds handmatig doen. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nederlandstalige Grainfather instructiefilmpjes Top service! Och Jan ik best wel veel geduld hoor 😉 |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier Die knop werd gebruikt met de oude controler, bij de connect control box hoeft die niet meer gebruikt te worden. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier Waar zie je dat staan Jens? Ik zit op de app te kijken maar kom deze begrippen niet tegen. Wel boil time. Met efficiëntie bedoelen ze het brouwzaalrendement. Het brouwzaalrendement is een maat voor de... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nederlandstalige Grainfather instructiefilmpjes Aha, nu snap ik wat je bedoelt, je legt de ice packs in het vat. ik dacht dat je enkel de slang koelde. Duidelijk, en een goede oplossing. Ik heb zojuist de wort van de gist afgehaald en was blij ve... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy Wordt weer een mooi verslag Jan. Benieuwd naar de resultaten. Je hebt wel ideeën voor verbetering van het recept maar die wil je niet gaan doorvoeren. Begrijpelijk maar wil je die ideeën wel delen? |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Nederlandstalige Grainfather instructiefilmpjes Hoe klaart e.e.a. dan DB? De tijd dat het over ici-packs gaat lijkt mij heel kort. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Turbo 500 Still Klopt sj44k. Ik neem aan dat er sprake is van de T500 (maar zeker weten doe ik dat niet). Allereerst zou je de gebruiksaanwijzing kunnen lezen, dan weet je hoe e.e.a. werkt. En dan het koelwater wat... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Turbo 500 Still Welke temperatuurmeter lees je af? Heb je het over de T500 van Still Spirits? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Nederlandstalige Grainfather instructiefilmpjes Ja de Barrel 674 gaat de fles in en dan kan meteen de vol mout whisky er in. De Barrel 674 gaat mee naar de Ardennen volgende week 🙂 |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nederlandstalige Grainfather instructiefilmpjes Dat is inherent aan het succes, ze krijgen de boel niet aangesleept. Ik denk dat ik morgen alles in het kunststof vat doe en dan in mij klimaatkast flink laat koelen. Ik wil het dit weekend afwerken. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nederlandstalige Grainfather instructiefilmpjes Ook dat maar belangrijker de temperatuur naar beneden. Mijn whisky is al een paar dagen uitgegist en staat nu langzaam te klaren maar vanwege de temperatuur (momenteel 24,8 graden!) zakt/klaart het ni... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nederlandstalige Grainfather instructiefilmpjes (ook al enig zicht op de chillers....??) |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Niet mengen met suiker! Gewoon ipv suiker gebruiken. Bij de pure yeast gebruik je 7 kilo glucose ipv 6 kilo suiker. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Glucose is een stuk duurder dan kristalsuiker, ik koop het bij Body & Fit. Wanneer je een wat grotere hoeveelheid koopt dan wordt het goedkoper. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |