Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: a Poor mans Grainfather Weer een speeltje 🙂 |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: a Poor mans Grainfather Jan, wanneer komt die paddle? Ik zag hem al op grainfather.com maar enkel in de Nieuw Zeelandse shop, niet voor Europa. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: a Poor mans Grainfather Je zou ook een roersysteem moeten hebben dat de wort van onder naar boven roert, dat is beter voor de warmteverdeling. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: a Poor mans Grainfather En enkel een roersysteem? |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Ik zie dat de link niet meteen naar de specificaties gaat daarom hierbij: Alembic Condensor Dimensions: 480mm (L) x 185mm (W) x 65mm (H) Copper Dome Dimensions: 340mm (L) x 350mm (W) x 245mm (H) |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Beantwoord dit je vraag? |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Vergisten levert warmte op dus het zal wat warmer worden. Het juist op warmere dagen dat je moet zorgen voor extra koeling (ventilator op je gistvat richten en eventueel koelelementen gebruiken) Toen ... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! De Pure van still Spirits geeft het schoonste resultaat mogelijk, dit in combinatie met de carbon en turbo clear. Wil je een ultiem resultaat, gebruik dan glucose, druivensuiker inplaats van kristalsu... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Mooi vergelijkend warenonderzoek! We zien de resultaten wel verschijnen. Succes! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: a Poor mans Grainfather Je moet links bovenin Europe aanklikken. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: a Poor mans Grainfather Ik zie €42,50 staan 😉 Hele nette prijs vind ik. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Het lijkt misschien een vreemde werkwijze voor de niet T500 gebruikers. Het is zelfs zo dat wanneer je de Pure Yeast gebruikt je zelfs geen voorloop hoeft weg te gooien. Cuts maak je wanneer je met ee... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Appels of ander hard fruit ontsappen met Pectolase Enzymen Dan lust je ook wel Mescal 😉 |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Appels of ander hard fruit ontsappen met Pectolase Enzymen En je hebt maar 1 zakje pectorale gebruikt? (heb ik ook nog liggen) Ik zou ook niet te snel glucose toevoegen. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Appels of ander hard fruit ontsappen met Pectolase Enzymen Mooi verslag wat weer (veel) navolging zal krijgen Jan. Ben benieuwd naar de resultaten. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |