Forum antwoorden aangemaakt

RE: Time to make some moonshine!!

Ik bewonder je zelfbeheersing hoor Jan.

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Wanneer je jezelf met een Grainfather verwent heb je weer twee grote dozen voor de zaak 😉

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Metalen dingen voor op de bodem?? Zijn die niet van keramiek? Ik vind de herrie nogal meevallen hoor Jan, je hoort af en toe dan er een verschuift.

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Als hij zich maar niet heeft verslapen......

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Alcohol continu meter

Misschien een economische overweging? (of ze hebben het te druk met de chillers 🙂 )

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden

Wanneer de temperatuursonde er door de waterdruk uit vliegt staat de kraan te ver open. Lekt er water langs de temperatuursonde dan kun je het beste een stukje huishoudfolie pakken en deze met de sond...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Alcohol continu meter

Mooi knutselwerk @ndre! @Gompie, dat willen er wel meer 🙂 Ik meende gehoord te hebben dat deze nog even op zich laat wachten.

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Installatie klaar, de eerste stook !

Goed dat je nog wat modificaties kunt uitvoeren en dat je weet waar de probleempjes aan te pakken. Succes met de modificaties.

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Nederlandstalige Grainfather instructiefilmpjes

Geluk dat je alles stap voor stap aan kunt schaffen en dat de chiller er nog niet is 😉 Het is best prijzig maar een hobby kost nou eenmaal geld. Wanneer je de fermenter vergelijkt met een andere cct d...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Pas maar op want straks wil je ook een Grainfather sparge water heater, een Grainfather conical fermenter en waarschijnlijk ook nog een Grainfather glycol chiller...... 🙂

In forum Grainfather

9 jaar geleden
RE: Werking/opmaak van de site

Oké, dat is hem, weer wat geleerd.

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

Even een andere vraag, ik zie dat sommigen een bepaald antwoord "liken", klopt het dat ik dat op een Mac niet kan? Ik zie de mogelijkheid ervoor nergens.

9 jaar geleden

Boete.... hmmm ik denk dat je straks bedrijfskleding van Stookwinkel krijgt, Grainfather pet en T-shirt 😉 Ik kijk al uit naar de volgende filmpjes.

In forum Grainfather

9 jaar geleden

....spannend!

9 jaar geleden

Ik heb het bekeken maar het blijft hetzelfde. (Ik had dit topic vanochtend ook nog gezien).

9 jaar geleden
Pagina 268 / 343