Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Nederlandstalige Grainfather instructiefilmpjes Prachtige uitleg! En zelfs een verkleedsessie tijdens de uitleg 😉 Een tip die je heel wat tijd bespaart: wanneer je de darm van de overloop over de schroef van de koeler schuift reinig je beide in e... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Afkicken??.... ik heb nog een iPad en iPhone 🙂 Ik kreeg geen melding, de pagina werd niet geladen. Even opnieuw opgestart en ook dat wekt weer. Dat getalletje is idd niet echt een probleem. Het is... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Hoi Jan, ik ben inderdaad een Mac gebruiker. Grappig maar op de link die jij doorstuurt moet ik naar instellingen gaan rechtsboven maar dat bestaat niet hahaha. Ik heb eea geleegd (via ontwikkel). Ik ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Andere poging om screenshot toe te voegen lukt ook niet. |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Sinds twee dagen heb ik steeds een aanduiding dat er nog 1 bericht is wat ik nog niet gelezen zou hebben. Terwijl alle berichten "grijs" en dus wel gelezen zijn. Heb jij daar een verklaring voor Jan? ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Installatie klaar, de eerste stook ! Mijn suikerwash zit inderdaad op zo'n 20% wanneer deze is uitgegist. Bij een suikerwash gooi je een voorloop weg. Hier zullen sommigen een andere mening over hebben. Bij bv een suikerwash gemaakt me... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Nog twee nachtjes slapen 😉 |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash maken van mout @ Monoblock, leuk verhaal. Nu begrijp ik het wat en waarom. Verstijfselen ken ik wel maar ik heb dat zelf nooit toegepast. Bij bierbereiding wordt dat ook wel eens toegepast. @ @ndre, het stoken is ... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Installatie klaar, de eerste stook ! Bij een T500 blijft wellicht nog wat rest-alcohol in de wash maar dat zal echt heel weinig zijn. Een 25 liter wash levert zo'n 4,75 tot 5 liter van gemiddeld 93% op. Ik meet het restant nooit. Cuts ... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Installatie klaar, de eerste stook ! Je kunt het ook met een volgende rum mee stoken. Wat echt gangbaar is weet ik niet precies want ik stook met een T500 en als deze stopt is de alcohol op. Wanneer ik de T500 met alambiek gebruik dan ... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Installatie klaar, de eerste stook ! Je kunt nog wel even door gaan als je tails (pas) 40% zijn. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Goed plan maar... zorg ervoor wanneer je hebt overgeheveld dat je de CO2 eruit roert. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Het bubbelt sinds kort niet meer, dat wil nog niet zeggen dat het uitgegist is. Als je alles laat staan dan klaart het vanzelf maar wil je snel stoken dan zou ik eerst goed roeren om van alle CO2 verl... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Geduld is een schone zaak. Ik weet niet of je part B al hebt toegevoegd maar dat moet je dus voorzichtig erover sprenkelen en dan heel voorzichtig enkel door het bovenste deel roeren. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: koolstoffilter drinkt alcohol Hij doelt in zijn betoog op deeltjes foreshot enz. ik dacht op regenereren. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |