Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: koolstoffilter drinkt alcohol Nee ik denk dat wel langs elkaar heen praten. Ik doelde op het regenereren in de oven. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash maken van mout Leuk als je dat met ons wilt delen. Wat me wel opvalt is dat ze "slechts" 5% alcohol krijgen op deze manier. Dat kan natuurlijk aan de "dikte" van het beslag liggen. Wanneer ik een whiskybeslag maak... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash maken van mout Gevonden... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash maken van mout Heb je een link? Is wel interessant waarom ze het juist op die manier doen. |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: koolstoffilter drinkt alcohol Dat is toch een vreemd advies John. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky mash maken van mout Geen idee, maar heb je nog gevraagd waarom ze het juist op die manier deden? |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: koolstoffilter drinkt alcohol Gewoon je kool weggooien, die paar Euro's voor nieuwe kool besparen je deze ellende 😉 Books and experts might tell you this is not so, but it is easy to prove: regenerate the carbon in an oven and s... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Watermeloen Beide kun je gebruiken. Wat jij het beste vindt. |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: koolstoffilter drinkt alcohol Daar heb je een punt! Gasmaskers zijn natuurlijk ook droog. Hij zal bedoelen dat het geactiveerd wordt voor gebruik omdat het schoon is. Ik vatte het niet op als (her)activeren. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: koolstoffilter drinkt alcohol John, het activeren wat Richard in het filmpje vertelt is niet bedoeld als (her)activeren zoals hierboven. Wil actieve kool zijn werk kunnen doen dan moet het nat zijn. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: koolstoffilter drinkt alcohol Het herwaarderen van kool in een "huis-tuin-en-keukenoven" doet wel wat maar niet voldoende. Wanneer dit voor jou voldoende is zal ik de laatste zijn die je zal zeggen dat je dat niet moet doen. Het h... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Still Spirits Whisky Daarom is dit forum ook zo fijn, we kunnen veel van elkaar leren 😉 |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: koolstoffilter drinkt alcohol Wanneer je alcohol op volle sterkte erin gooit heeft het nagenoeg geen zin. De stoffen die je eruit wilt halen blijven liever aan de alcohol hangen wanneer deze sterker dan 50% is. Proef je 97% alc... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! De druk is natuurlijk heel laag want als er al sprake is van overdruk ontsnapt het gewoon door het waterslot. De 5 a 6 dagen zijn bedoeld als indicatie voor de volledige vergisting. De hoofdgisting is... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Time to make some moonshine!! Ik ken Alcotec niet dus ik geloof je meteen. Er zit natuurlijk al zuurstof in het water dus dat zal eerst opgebruikt worden. Voor mijn bieren laat ik het altijd kletterend in het gistvat lopen om wat ... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |