Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Bestellingen worden vandaag en morgen verzonden Hij is binnen 🙂 Vwb het extraatje, ik had hem nog niet en ik ben er heel erg blij mee. Bedankt! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Heel netjes! |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Een T500 met eigen fabrikaat ketel! Goeie resultaten? |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) .... mijn jongsten zijn 25 (tweeling) en willen en gaan net als de twee oudsten ieder jaar mee naar de wintersport (als pap betaalt). |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ik zag gisteren al een berichtje van de transporteur. Leuk, dan kan ik zaterdag meteen mijn eerste wort erin vergisten. Mijn brouw- stookruimte begint al wat vorm te krijgen. Je bent wel weer snel t... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Wat een mooi behangetje 😉 Je maceraat begint ook al mooi te kleuren. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Je hebt gelijk Dumo, jenever is ook meestal rogge en gerst. Foutje van mij. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Een draadhuis is iets anders (zie afbeelding) daarom snapte ik de vraag niet, maar de slangen van de T500 zijn al "push to connect" van zichzelf, er zit namelijk geen draad op de aansluitingen. |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Precies! |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Ik snap er niet veel meer van, het item ging toch over "Wodka zonder suiker" ? Pinodestoker zegt dat het van tarwe gemaakt moet worden, jij van Rogge heel neutraal gemaakt, en Lummel wil het met een p... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Wat bedoel je met draadhuis? |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Wat is het bereik van de dobber? Een dobber in een mash is geen ideaal meetinstrument ook al heb je een bereik van 0 tot 100%. Restsuikers geven een vertekend beeld. En wanneer je restsuikers hebt is ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Dat je jenever zonder jeneverbessen en kruien proeft is niet zo gek want de basis is bijna gelijk door het gebruik van pils-mout. Het graan voor wodka is meestal rogge. Wodka wordt na distillatie op h... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier Ik kan haast niet wachten. Wel jammer dat de koeler nog op zich laat wachten maar volgens mij is de zomer al weer voorbij. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: we zijn in het café,dus bar babbels. Ja hij doet het! 🙂 |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |