Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Show your (wo)mancave Hij is al weer op 🙁 Maar volgens mij staan er nog wat flesjes in de koelkast 🙂 |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Gevaarlijke stoffen. Bij mij zijn ze altijd kleurloos. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Gevaarlijke stoffen. Het papiertje kan de vlam geel kleuren, beter op een lepel aansteken. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Show your (wo)mancave Jan zijn die silicone ringetjes bij te bestellen? Er zit een zakje bij de CF maar ik vrees dat ik er wel eens wat kapot ga draaien. |
9 jaar geleden |
|
RE: Show your (wo)mancave Wanneer ik geen etiketjes gebruik dan kan ik niet meer zien wat het is (enkel proeven hahaha). Ik moet wel zeggen dat het bezig zijn met de Grainfather het leukste onderdeel van de hobby is. Ik had... |
9 jaar geleden |
|
RE: Show your (wo)mancave @Nimrax, zie je het vergistingskastje? Dat zit momenteel vol met cider en zelfgebrouwen tripels en zo'n tripel trek ik nu open 🙂 Muziekje erbij.... wat wil je nog meer!? @Jan, ik zag dat hij water l... |
9 jaar geleden |
|
Show your (wo)mancave Ik ben al een tijdje bezig een ruimte om in te brouwen en te stoken in te richten zodat ik geen gebruik meer hoef te maken van de keuken. Allereerst heb ik warm- en koudwaterleidingen getrokken en een... |
9 jaar geleden |
|
RE: Gevaarlijke stoffen. Klopt. Het is chemisch onmogelijk om van onze kristalsuiker dmv vergisting methylalcohol te vormen. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Gevaarlijke stoffen. Het advies om de eerst 50 of 100 ml van een voorloop weg te gooien is omdat daar vaak wat vluchtige stoffen in zitten die vies zijn en vies smaken. Er staat hier een draadje op het forum over het make... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky volgens stookTV Mooi en slim ontwerp! Met het oog op infectiegevaar, kun je hem goed schoonmaken? |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Weer een T500 addict, gefeliciteerd en veel plezier ermee! |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" Fijn dat er rekening mee is gehouden dat mijn speakers kapot zijn 🙂 (anders had ik niet geweten waar dat precies over ging hahaha) |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Tweede stook gaat erg langzaam Ik zag op een foto van Jan dat hij teflon-tape gebruikt, is zeker aan te raden bij alle schroef-verbindingen. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Bestellingen worden vandaag en morgen verzonden Geduld is een schone zaak toch!? Morgen ga ik een whisky mash maken en dan de CCT voor het eerst in gebruik nemen. Nu eerst zorgen dat ik mijn kont kan keren want het is nog een puinzooi in mijn hok... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Tweede stook gaat erg langzaam Wat ik me nog kan bedenken; heb je niet ergens een lek zodat de alcoholdamp weglekt? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |