Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) En dan nog eentje; hoeveel alcohol denk jij dat er in een 'grainfather' made stookwijn zit? Ik heb namelijk een 'boerefluitjes' methode om te maisschen geprobeerd (nog niet gestookt) en ik denk dat ik... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Stookketel reinigen Heb je de zoekfunctie al geprobeerd Jens? Er is al veel over geschreven hier. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Jouw dag kan niet meer stuk hahaha |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Ik denk ook dat het voor bier belangrijker is. Dit is de tweede batch die ik aan het maken ben. De eerste is al gestript. Wanneer deze gestript is voeg ik ze samen om dan de spirit run te doen. De ... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Nu is het in essentie als een thermosfles, dubbele laag inox met lucht tussen. Spijtig van iMake dat ze niet alles kunnen leveren... Ja het is zelfs een hele goede thermosfles want er zit geen lucht ... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! De temperatuur zakt wel wat, nu 33,5 graden en SG 1.005 dus al 7,22% ABV. Ik denk dat hij vandaag wel stil gaat vallen, dan is de hoofdvergisting een snelle geweest, laat ik hem goed uitgisten. Het ru... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Dat zou je merken aan de dikte van de slangen toch. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Gisteren een whisky wort gemaakt en deze in de conical fermenter gedaan op 24 graden. Gist erbij gedaan, Tilt er in en dicht gedaan. Start SG 1.060. Ik wilde graag vergisten op 21 graden dus de conica... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Bouw van mijn Installatie Mooi stukje huisvlijt! |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Ik zou ook lager gaan zitten met mijn temperatuur, 52 tot 54 graden bijvoorbeeld. Ik denk ook dat het ergens lekt en langs de siliconen ring, wat John zegt, is dan erg voor de hand liggend |
9 jaar geleden |
|
RE: Show your (wo)mancave Dat ziet er ook heel sfeervol uit. Een tuinhuisje is ook een schitterend plekje. Mooie verzameling, beter dan postzegels 😉 |
9 jaar geleden |
|
RE: Show your (wo)mancave Oh Jan er gaan dagen zo niet weken voorbij zonder dat ik een druppel drink. Ik denk dat we beiden even trots kunnen zijn ? |
9 jaar geleden |
|
RE: Gevaarlijke stoffen. Wat John hierboven uitlegt, niet op tijd maar op milliliters. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Gevaarlijke stoffen. Dan zie ik helemaal niets meer 🙂 |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Show your (wo)mancave Niet van dat benauwde Jan, je maakt gewoon weer nieuwe cider als het op is. |
9 jaar geleden |