Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Bramen.. Hier zijn de meeste bramen er alweer af en behoorlijk groot. Ik maak er altijd jam van. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: temperatuur birdwatcher wash Sneller vergisten levert meer ongewenste bijproducten op, dan ontkom je haast niet aan vloeibare actieve kool. De beste resultaten bij vergisting haal je op de laagst mogelijke temperatuur die de fabr... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Moet je niet de kiempjes eraf zie te krijgen? |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat is mout en wat is het verschil met normale granen Daar ben ik ook wel benieuwd naar. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Still Spirits Whisky Om een schonere alcohol te krijgen. Turbo gisten staan er om bekend dat ze veel bijproducten maken die smaak en geur negatief beïnvloeden. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Cuts maken (Engels) Goeie John, erg leerzaam. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Still Spirits Whisky Dit is vloeibare kool, volgens mij gewoon in de stookwinkel te koop. Ik voeg hem bij mijn suiker washes. Welke whisky van Still Spirits bedoel je? Suiker wash met essence of de Barrel 647? Of iets and... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Shawn's rum Zwart en sterk hahaha. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Shawn's rum Wat Kapisjon uit zijn T500 laat lopen is dan weer wel koffie 🙂 |
9 jaar geleden |
|
RE: Shawn's rum Allen de opdruk is anders. En er zit bij mij geen inhoud in om koffie te maken. En de sparge ketel is voordeliger 🙂 |
9 jaar geleden |
|
RE: Shawn's rum Dat (op de foto) is 99,99% de Grainfather sparge water ketel. (buitenzijde dan) |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Mooi resultaat, mooie apparatuur! En de smaak? |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Recept...theorie.... Yessss 🙂 Leuk scheikunde! |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Stookketel reinigen Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor 😉 De zoekfunctie is juist speciaal om dit soort zaken op te zoeken. Dat het niet makkelijk zoeken is kan wel kloppen omdat het valt en staat met de juiste oms... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Recept...theorie.... Lezersvraag voor vandaag is of iemand ook weet wat het verschil is tussen een kolomdestillatie en een kraakinstallatie. Bij kraken is er sprake van een chemische reactie en bij kolomdestillatie nie... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |