Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Bij bier heb je inderdaad boven en ondergist. Maar ik ben eigenlijk bij alle gisten die ik gebruik wel gewend dat er op de bodem een laag dode gistcellen komt te liggen en eventueel wat schuim bovenin... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) MunkErik, Het is veel spannender dan met de t500 alcohol maken voor likeuren dat kan nauwelijks mislukken als je je aan een goed recept houdt. Als je dan ook nog je ideale gist hebt gevonden en je wer... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Twee hele grote.... hahaha Ik ben een digibeet Jan ik heb geen idee waar ik dat moet doen in Safari. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Airstill procedure Over actieve kool zijn zowel de meningen, ervaringen als wel het gebruik zeer divers. Alcohol bewaar ik enkel in glas of in eikenhout. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Ik heb al twee dagen niets gedronken. |
9 jaar geleden |
|
RE: Recept...theorie.... Volgens mij niet maar daar kan Jan wellicht een antwoord op geven. |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Recept...theorie.... Ik heb al mijn maat een bestelling doorgegeven. |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Op het moment dat DB de pop-up kreeg was ik ook op het forum maar ik zag echt niets (en ik ben de minst drinkende forumgebruiker 🙂 ) |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Safari op een Macbook (nog) niet |
9 jaar geleden |
|
RE: Recept...theorie.... Wanneer ik straks mijn conical fermenter met glycol cooler heb kan ik dat ik hetzelfde vat doen. |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Nou ik ben reuze benieuwd naar jouw en Jan's bevindingen. Volgend jaar ook maar eens een kirsch gaan maken. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Safari |
9 jaar geleden |
|
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken Op zo'n stoel moet je wel veel drinken anders houd je het er niet lang op uit. |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ben je dan niet bang dat de kwaliteit minder wordt? |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Ik kreeg hem niet, dan zul jij meer hebben betaald voor je lidmaatschap 😉 |
9 jaar geleden |