Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! En wat is daar de vertaling van? (back surge) Ik dacht terugstroom. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Mijn Engels is niet zo goed en ik versta ook niet precies wat Richard zegt. Vanaf ongeveer de 17e minuut. Maar wat jij zegt John klinkt heel logisch. |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Wat ik begreep is dat het slangetje ook terug kan gaan hevelen. |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Je moet wel oppassen dat de slang waaruit de alcohol loopt niet ondergedompeld is in de alcohol want dat kan wel problemen opleveren. |
9 jaar geleden |
|
RE: Let op! Stookwinkel gaat heel even dicht voor vakantie Jan, alvast een hele prettige welverdiende vakantie gewenst met je gezin. Zorg dat je uitgerust en gezond weer terug komt. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Zelf mouten is haast onmogelijk. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kookzak Nylon dus 😉 (wist ik ook niet hoor) |
9 jaar geleden |
|
RE: Kookzak Zoek maar eens op BIAB (Brew In A Bag). Volg het topic over wodka van graan maken maar dan kun je volgen hoe dat gaat. |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Ik zie overigens weer een nieuw topic in het verlengde hiervan aankomen..... graanjenever. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Mannen houden van speeltje. Ik heb er morgen weer een bij zag ik net in mijn mail 🙂 |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Erik, jij bent goed thuis in het maken van bier, grofweg gezien neem je 5 kilo geschrote mout als je 25 liter wort wil maken toch? Ik weet het, recepten verschillen uiteraard maar ik wil meedenken met... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) We zijn allemaal amateurs 😉 Maar inderdaad rustig alle stappen doorlopen. Het maischen van graan is nog veel leuker dan kirsch maken, geloof me. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Zoals ik al eerder zei, dit vraagt om een Grainfather 😉 Nog even een tip voor het schroten; je mout klam schroten. Niet nat maar klam. even met een plantenspuit beetje vocht aan toevoegen. Het voord... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: 3 x distelleren Dan je gestookte product verfijnen door die nog een keer door te halen. Wel verdunnen tot minimaal 40% voordat je het weer in je ketel gooit voor een volgende run. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) 6,-- Euro inderdaad voor een bakje. Ik weet niet eens of het een kilo was. Op een achterafweggetje in Deil. Ze waren wel verdomd lekker 🙂 Goed idee om volgend jaar een gezamenlijke inkoop te plannen... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |