Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Ja anders zou ik ermee stoppen. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Het is een pro deo optreden Chris. (het kost me zelfs reiskosten) |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Muziek maken is ook heel leuk hoor. Het weekend van 17 en 18 juni sta ik op een beurs en het weekend daarvoor heb ik weer optredens 🙁 Dit is een beetje de tijd van het jaar van veel (buiten) optredens... |
9 jaar geleden |
|
RE: Stook Avondturen Ray Alcohol en kurk dat is geen goede combinatie. Uiteindelijk gaat de kurk brokkelen. Je hebt wel geplastificeerde kurken of een schroefdop natuurlijk. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Als (amateur)muzikant ben ik dat weekend druk met optredens. |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Dan heb je al ruim 1% alcohol 🙂 |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Het is bij mij al een automatisme geworden 😉 |
9 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site En iedere keer dat je weer reageert in het topic moet je weer op "-follow" klikken anders komen de berichten weer. |
9 jaar geleden |
|
RE: Klimaatkast maken. Ik heb de draden (een stroomdraad voor de kasverwarming en een voor de sensor) gewoon tussen de deur door laten lopen. Is een goede oplossing voor mij. |
9 jaar geleden |
|
Glucose/dextrose zoeken/kopen? Glucose/dextrose levert een mooiere en zuiverdere vergisting op dan bijvoorbeeld kristalsuiker. Still Spirits adviseert bij hun Pure Yeast ook 7 kilo glucose (Jan volgens mij heb jij dit niet goed op ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Stook Avondturen Ray Daar ga je veel plezier aan beleven Raymond. |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Heb je geen smartphone Dumo? Werkt perfect en je kunt de gegevens wel naar je PC sturen zodat je een mooi verloop ziet in SG en temperatuur. En dit zowel in cijfers als in grafiek. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Goed dat je voor je beurt sprak Jan! |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Antwerps stoofvlees? Hulp van Belgische leden 🙂 Goeie tip Jan. |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |
|
RE: Antwerps stoofvlees? Hulp van Belgische leden 🙂 Dat lijkt me een mooi recept, zeker eens proberen. Bedankt Jan2. |
In forum De kookhoek |
9 jaar geleden |