Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Ik vind het een geweldig leuk speeltje. Mijn appelsap stond al klaar maar had me vergist in mijn voorraad gist, dacht dat ik champagne gist had maar niet dus. Moest dus nog snel wat bij Jan bestellen.... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Volgens mij heb ik nog zo'n spuit liggen. |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Kilootje glucose toegevoegd en start SG is nu 1.063. Hoger wil ik hem niet maken. |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Rob weet jij nog wat jouw start SG was met en zonder suiker? Ik heb genoeg glucose in huis dus kan het er nog wel bij gooien. Prik valt tegen zeg je Jan. Ben benieuwd hoe dat over een week is. |
9 jaar geleden |
|
RE: Fruitvliegjes Pas maar op voor je Vlaamsche stoofpot 🙂 |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Rob, als alle suiker vergist komt hij op circa 7% uit, dat is volgens mij perfect. Het is wat Jan zegt, een lekkere frisse doordrinker. Jan heb jij start en eind SG ook met een refractometer gemeten... |
9 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak 21 Liter appelsap van de Lidl samen met 1 zakje Cidergist en1 zakje gistvoeding (bedankt voor de snelle levering Jan!) zitten in het vat. De Tilt dobbert erin en nu maar wachten tot we kunnen gaan bot... |
9 jaar geleden |
|
RE: Hulp opstelling Volgens mij kan dat enkel met een Airstill. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Suiker wash opnieuw gebruiken Van welke pH ga je dan uit John? Omtrent pH 5,2? |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Glucose/dextrose zoeken/kopen? Ik hoor graag van je de testresultaten John. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Mannen willen speeltjes, daar kunnen we niets aan doen.... 🙂 |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Wanneer je nu op je Tilt kijkt zal het wellicht nog meer zijn. En daar hoef je helemaal niets voor te doen, alleen maar geduld oefenen. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Glucose/dextrose zoeken/kopen? Dan haal je toch de glucose eruit 🙂 Als er van dat bodybuilder voer in zit..... laat dat maar zitten. Bij Brouwmarkt kost een kilo 3,95 en ik heb nu 2,17 per kilo betaald (wel 10 kilo besteld). Zit in... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? 95 kilometer dus dat valt wel mee. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat vinden jullie van een meeting? Of een BBQ bijvoorbeeld? Jan eigenlijk ben ik ieder weekend vanaf Hemelvaart bezet tot ergens eind juli. Maar misschien kan ik een gedeelte aanwezig zijn. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |