Forum antwoorden aangemaakt

RE: Klimaatkast maken.

Vraag maar wat je weten wilt Koperstoker maar ik denk dat je de link al aangeblikt hebt en inmiddels al weet wat een Tilt is.

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier

Volgens de calculator had je met 21,9 liter mashwater moeten starten en dan 12,5 liter spargewater gebruiken. Het zou moeten kunnen maar zelf denk ik ook dat 8 kilo iets te veel is. Gebruik je deze ...

In forum Grainfather

9 jaar geleden

Ik stook zelfs in een goed huwelijk

9 jaar geleden

Bedoel je stoken of stoken?

9 jaar geleden
RE: Gisten onder ideale omstandigheden.

Voor het meest zuivere raadt Still Spirits hun Pure Yeast aan in combinatie met de vloeibare kool. Je opbrengst is wat minder omdat je ook minder suiker gebruikt. Ik gebruik deze ook en ben erg tevred...

In forum Recepten

9 jaar geleden

Of er moet veel ontsmet worden 🙂

9 jaar geleden

Er zijn er hier die voor 300 liter hun hand niet omdraaien las ik net......

9 jaar geleden

Steriliseren is geen must....... totdat je een infectie te pakken hebt. Klimaatkast is ook geen must maar kan wel erg handig zijn. Vorige zomer liepen de temperaturen op mijn zolder zo hoog op dat de...

In forum Recepten

9 jaar geleden

De temperatuur onder controle houden levert niet enkel een kwalitatief beter product maar ook een hoger en constanter percentage. Probeer je temperatuur niet te veel laten fluctueren. En ik gooi de e...

In forum Recepten

9 jaar geleden

Ik meet tussendoor 94% en aan het eind wanneer ik alles bij elkaar heb nog steeds 94%. Wel houd ik de temperatuur rond de 52 graden, dan duurt e.e.a. wel wat langer maar ik vind dat de kwaliteit dan o...

In forum Recepten

9 jaar geleden

Ik koel met water rechtstreeks uit de kraan, regel het met het bijgeleverde naaldverntiel en heb hetzelfde resultaat als Betweter.

In forum Recepten

9 jaar geleden

Dat is een heel mooie vergistingsketel en volgens mij past hij ook in jouw koelkast. Voor mijn koelkast zou hij veel te groot zijn. Zet hem op je verlanglijstje, het wordt vanzelf weer 5 december. Oh...

9 jaar geleden

Funny Guy 😉

9 jaar geleden

Waarom niet Rob?

9 jaar geleden
RE: Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt)

Dank je Jan!

In forum Stookforum

9 jaar geleden
Pagina 319 / 343