-
Murmillo vind forumbericht "Zelfbouw alquitara" – leuk 11 maanden, 2 weken geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Zelfbouw alquitara" – leuk 11 maanden, 2 weken geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Zelfbouw alquitara" – leuk 11 maanden, 2 weken geleden
-
Murmillo vind forumbericht "O ring condensor still spirits" – leuk 11 maanden, 2 weken geleden
-
Murmillo vind forumbericht "maboc" – leuk 11 maanden, 2 weken geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Pruimen" – leuk 11 maanden, 3 weken geleden
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "maboc" – 11 maanden, 3 weken geleden
Welkom terug. Veel plezier hier weer.
-
Murmillo vind forumbericht "maboc" – leuk 11 maanden, 3 weken geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Cider brouwen: welke gist?" – leuk 11 maanden, 3 weken geleden
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Cider brouwen: welke gist?" – 11 maanden, 3 weken geleden
@brice3010 ik zou de champagne gist pakken, erg sterke stam. Nu ik toch reageer wil ik je wijzen op het draadje cider hier op het forum. Tevens op cl23 gist, en dan eens een vergelijking met alle batches te doen.
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Frank stelt zich voor" – 1 jaar geleden
Welkom Frank. Ik ken nog een Frank in Roermond die ook actief is. Ik zelf ben elke maand een lang weekend net onder maastricht. Mijn vriendin haar familie woont daar. Veel plezier hier.
-
Murmillo vind forumbericht "Gevraaagd: het "klassieke" deksel voor T 500" – leuk 1 jaar geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Gevraaagd: het "klassieke" deksel voor T 500" – leuk 1 jaar geleden
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Wie is Wijnand?" – 1 jaar geleden
Welkom en veel plezier hier!
-
Murmillo vind forumbericht "Wie is Wijnand?" – leuk 1 jaar geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Cubi can 5 liter gevraagd" – leuk 1 jaar geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Cubi can 5 liter gevraagd" – leuk 1 jaar geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Cubi can 5 liter gevraagd" – leuk 1 jaar geleden
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Cubi can 5 liter gevraagd" – 1 jaar geleden
@ndre ok, ben enorm nieuwsgierig waarom exact zo,één.??
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Gevraaagd: het "klassieke" deksel voor T 500" – 1 jaar geleden
Voor mijn grainfather G30 ben ik op zoek naar het “klassieke” deksel om mijn reflux condenser op te zetten.Mijn condenser is nog van voor het create+ tijdperk.
Groeten, Henk.
- Meer laden