Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Murmillo

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Murmillo

@murmillo

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 3
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Zelfbouw alquitara" – leuk 11 maanden, 2 weken geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Zelfbouw alquitara" – leuk 11 maanden, 2 weken geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Zelfbouw alquitara" – leuk 11 maanden, 2 weken geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "O ring condensor still spirits" – leuk 11 maanden, 2 weken geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "maboc" – leuk 11 maanden, 2 weken geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Pruimen" – leuk 11 maanden, 3 weken geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo antwoordde op het onderwerp "maboc" – 11 maanden, 3 weken geleden

    Welkom terug. Veel plezier hier weer.

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "maboc" – leuk 11 maanden, 3 weken geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Cider brouwen: welke gist?" – leuk 11 maanden, 3 weken geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo antwoordde op het onderwerp "Cider brouwen: welke gist?" – 11 maanden, 3 weken geleden

    @brice3010 ik zou de champagne gist pakken, erg sterke stam. Nu ik toch reageer wil ik je wijzen op het draadje cider hier op het forum. Tevens op cl23 gist, en dan eens een vergelijking met alle batches te doen.

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo antwoordde op het onderwerp "Frank stelt zich voor" – 1 jaar geleden

    Welkom Frank. Ik ken nog een Frank in Roermond die ook actief is. Ik zelf ben elke maand een lang weekend net onder maastricht. Mijn vriendin haar familie woont daar. Veel plezier hier. 

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Gevraaagd: het "klassieke" deksel voor T 500" – leuk 1 jaar geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Gevraaagd: het "klassieke" deksel voor T 500" – leuk 1 jaar geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo antwoordde op het onderwerp "Wie is Wijnand?" – 1 jaar geleden

    Welkom en veel plezier hier!

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Wie is Wijnand?" – leuk 1 jaar geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Cubi can 5 liter gevraagd" – leuk 1 jaar geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Cubi can 5 liter gevraagd" – leuk 1 jaar geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Cubi can 5 liter gevraagd" – leuk 1 jaar geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo antwoordde op het onderwerp "Cubi can 5 liter gevraagd" – 1 jaar geleden

    @ndre ok, ben enorm nieuwsgierig waarom exact zo,één.??

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo antwoordde op het onderwerp "Gevraaagd: het "klassieke" deksel voor T 500" – 1 jaar geleden

    Voor mijn grainfather G30 ben ik op zoek naar het “klassieke” deksel om mijn reflux condenser op te zetten.Mijn condenser is nog van voor het create+ tijdperk.
    Groeten, Henk.

    Still Spirits Create+ Deksel voor de Grainfather G30


     

  • Meer laden
Profielfoto Vlisbier Profielfoto Wout

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens