-
Murmillo liked forum post "Onze eerste Hongaarse Palinka" – 5 jaren geleden
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Onze eerste Hongaarse Palinka" – 5 jaren geleden
@bhakti je mag dus alle vruchten vergisten en dan stoken en op 50% brengen? of ben ik nu te kort door de bocht? @pikketanus
-
Murmillo liked forum post "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 5 jaren geleden
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 5 jaren geleden
@rumo top zeg, probeer ook eens cl 23… als je het leuk vind natuurlijk.
-
Murmillo liked forum post "newby" – 5 jaren geleden
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 5 jaren geleden
@haak heerlijk als het droog is uit gegist! zo hoort dat. 12% is eigenlijk een appelwijn, niet verkeerd. ps. welke gist heb je gebruikt?
-
Murmillo liked forum post "Robbert's Tiny Projects" – 5 jaren geleden
-
Murmillo liked forum post "Robbert's Tiny Projects" – 5 jaren geleden
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Praktische vraag Indicatie opvang- en opslag capaciteit stooksel" – 5 jaren geleden
@stookforum die bedoelde ik. heb deze ook gekocht bij de hanos in de aanbieding en het is siliconen. Fijn materiaal die kilners.
-
Murmillo liked forum post "Hallo allemaal" – 5 jaren geleden
-
Murmillo liked forum post "Onze eerste Hongaarse Palinka" – 5 jaren geleden
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Praktische vraag Indicatie opvang- en opslag capaciteit stooksel" – 5 jaren geleden
@pikketanus indd, sla ikea en action maar over. Of koop een siliconen ring ergens anders. @stookforum hoe heet dat merk die jij had?
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Praktische vraag Indicatie opvang- en opslag capaciteit stooksel" – 5 jaren geleden
@rrroger kijk wel uit met het afdichtingsrubber. Je stooksel vreet dat meestal op of aan, voor je het weet ligt je stooksel op de grond of er drijven stukken in. :p
-
Murmillo liked forum post "Onze eerste Hongaarse Palinka" – 5 jaren geleden
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "newby" – 5 jaren geleden
Welkom! Veel lees plezier.
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Onze eerste Hongaarse Palinka" – 5 jaren geleden
@bhakti leuk!!
-
Murmillo liked forum post "Onze eerste Hongaarse Palinka" – 5 jaren geleden
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Onze eerste Hongaarse Palinka" – 5 jaren geleden
Welkom! We zijn ook benieuwd naar foto’s…
-
Murmillo liked forum post "Onze eerste Hongaarse Palinka" – 5 jaren geleden
- Meer laden