-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "raffaello zonder raffaello" – 2 jaren, 6 maanden geleden
@rumo hebben jullie foto’s van jullie creaties.?
-
Murmillo vind forumbericht "Hollandsche CCVM ketel" – leuk 2 jaren, 6 maanden geleden
-
Murmillo vind forumbericht "nieuw keteltje" – leuk 2 jaren, 6 maanden geleden
-
Murmillo vind forumbericht "nieuw keteltje" – leuk 2 jaren, 6 maanden geleden
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "nieuw keteltje" – 2 jaren, 6 maanden geleden
@rinus55 ik ben ook enorm blij met mn alquitara. Hij voldoet voor heel veel dranken. Ik ben aan het sparen voor de 10l versie.
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "nieuw keteltje" – 2 jaren, 6 maanden geleden
Prachtig
-
Murmillo vind forumbericht "nieuw keteltje" – leuk 2 jaren, 6 maanden geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Rum uit de vensterbank?*%?!" – leuk 2 jaren, 7 maanden geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Even voorstellen" – leuk 2 jaren, 7 maanden geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Even voorstellen" – leuk 2 jaren, 7 maanden geleden
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 2 jaren, 7 maanden geleden
Welkom! Veel plezier hier.
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "walnoot likeur 2" – 2 jaren, 7 maanden geleden
@rumo gekneusd en een deel geroosterd zoals het recept.
-
Murmillo vind forumbericht "Rum, mijn traject van begin tot einde" – leuk 2 jaren, 7 maanden geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Rum, mijn traject van begin tot einde" – leuk 2 jaren, 7 maanden geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Rum, mijn traject van begin tot einde" – leuk 2 jaren, 7 maanden geleden
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "walnoot likeur 2" – 2 jaren, 7 maanden geleden
Afgelopen dagen met elkaar de walnoten gepeld die we hebben gekregen.
Vanmiddag roosteren.
20231128_162709.jpg -
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Benedictine" – 2 jaren, 7 maanden geleden
@mana ziet er super uit. Word mijn volgende project!
-
Murmillo vind forumbericht "Benedictine" – leuk 2 jaren, 7 maanden geleden
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Benedictine" – 2 jaren, 7 maanden geleden
@mana ik hoop dat ik de zelfde mooie kleur als jouw versie krijg. Ben erg benieuwd.
-
Murmillo vind forumbericht "Benedictine" – leuk 2 jaren, 7 maanden geleden
- Meer laden