Vond forum berichten leuk
|
RE: Robbert's Tiny Projects @murmillo, ja het hoef niet altijd zo serieus 😜 |
In forum Recepten |
5 jaar geleden |
|
RE: Cheap and cheasy Calvados @rumo Dat is juist het geappige aan stoken met alquitara. Je kunt met temperaturen van koelwater de prestaties beinvloeden . Als je ijsblokjes in de bak gooit dan zal ook percentage iets hoger uitval... |
In forum Spirits |
5 jaar geleden |
|
RE: Robbert's Tiny Projects Ik ben nu dus zo'n beetje op 21% uitgekomen. Heb trouwens maar een halve liter nu naar drinkniveau gebracht. De rest staat nog op 70% tot ik wat dieper in deze fles ben gekomen.en nog steeds tevreden ... |
In forum Recepten |
5 jaar geleden |
|
RE: Robbert's Tiny Projects @dirtbag. Nee, 5 liter dat was dus een van de foutjes 😪 Het sap wat ik over had heb ik aan mijn vrouw gegeven die nu overigens behoorlijk zuur kijkt 🤭 |
In forum Recepten |
5 jaar geleden |
|
RE: Robbert's Tiny Projects @dirtbag, als we toch fouten aan het bekennen zijn hierbij die van mijn. Mijn eerste liter Lemon Lime was goed bevallen, dus ik wilde nog eens 5 liter maken. Ik stuurde mijn vrouw naar de markt voor 2... |
In forum Recepten |
5 jaar geleden |
|
RE: Cheap and cheasy Calvados @robbert, die informatie miste ik nog voor mijn alquitara. Ik hou meestal 20 graden aan voor het water in de emmer, maar ik zal eens in de bak bovenop de ketel meten en die proberen op 40 a 45 graden ... |
In forum Spirits |
5 jaar geleden |
|
RE: After Eight @alambiek, ik heb de pepermuntolie besteld en als die binnen is ga ik ook een poging wagen. |
In forum Likeuren |
5 jaar geleden |
|
RE: Lageren op Hout @theresa beetje haastig wel Theresa . Maar ze hielden het water dus moet goedkomen. |
In forum Het Café (praathuis) |
5 jaar geleden |
|
RE: Lageren op Hout Spannend momentje nu .Ik kon de vaatjes terughalen bij Robbert . Krekt een gevuld met 20 liter verse pruimenbrandewijn duimen gekruist dat het erin blijft zitten . ook het kleine 10 liter vaatje aan... |
5 jaar geleden |
|
RE: plaato @murmillo, ja hij wordt een echte nerd 🤓 🤣 🤣 |
5 jaar geleden |
|
RE: plaato @murmillo , ik moest het ook aan mijn vriendje Google vragen 😆 😆 |
5 jaar geleden |
|
RE: Lageren op Hout @murmillo een vat inspecteren met een camera werkt ook maar openmaken zie je pas wat gebeuren moet IMG_20211008_191207088.jpg |
5 jaar geleden |
|
RE: Lageren op Hout In bodem rand zit schimmel . IMG_20211113_105516605.jpg |
5 jaar geleden |
|
RE: Lageren op Hout @murmillo openmaken en eerst inspecteren . Dan weet je pas wat er te doen staat. . Deze op foto zie je dat die al paar maanden droog staat . Deze is snel klaar want is weinig aangetast . Dit vat moe... |
5 jaar geleden |
|
RE: Zure Cider Bottelen is net gedaan, 16 liter in 48 flesjes, heeft een uurtje gekost waarbij ook al een excuses richting de onderbuurvrouw nodig was vanwege een curver bak die minder sterk was dan gedacht 😑... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
5 jaar geleden |