Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Whiskey van gierst en rogge volgens zeer oude methode ziet er voor mij bijzonder uit maar vind het een zeer cool project! Ga ik ooit nadoen. leuk. |
In forum Spirits |
6 jaar geleden |
|
RE: Vervolg op wat eten we vandaag beterschap daar erik! |
In forum De kookhoek |
6 jaar geleden |
|
RE: Robbert's Tiny Projects super leuk weer Robbert. Kan niet wachten op mn alquitara. |
In forum Recepten |
6 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor welkom. |
In forum Stel je even voor... |
6 jaar geleden |
|
RE: Calvados: 2x stoken of in één keer door alembiek? Nee indd dat had je me geschreven. Als ik het koper&rooster heb opgehaald bij jouw, kan ik eens denken om die 10 liter om te bouwen als aanvulling. Misschien kunnen we dan samen een plan maken om ... |
In forum Spirits |
6 jaar geleden |
|
RE: Vraag, gasbrander
|
In forum Stookforum |
6 jaar geleden |
|
RE: Calvados: 2x stoken of in één keer door alembiek? ik heb het gedaan met mijn ketel zoals je me hebt geschreven. 1ste keer met pulp en 2de keer via 1/3de en 3de keer met de scheidingen. Resultaat een goede drank. |
In forum Spirits |
6 jaar geleden |
|
RE: Vervolg op wat eten we vandaag mannen, rustig. Ik herinner me nog delen van deze tijd. Snijbonen herinner ik mij en die riem. De rest gelukkig niet. Echter, die keulse potten worden nu ook ook nog gebruikt als fermentatie proces en... |
In forum De kookhoek |
6 jaar geleden |
|
RE: geintje en test 😉 |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
6 jaar geleden |
|
RE: Calvados: 2x stoken of in één keer door alembiek? Hoi Brice, ik heb vorig jaar op advies van Robbert de eerste keer alles inclusief pulp in een kookzak overgehaald.Toen 2de keer overgehaald volgens het 1/3de principe. en toen verdund met water tot 35... |
In forum Spirits |
6 jaar geleden |
|
RE: TK:Dikke Spaanse Alquitara ketel, 30 liter-NIEUW-Nu ook Tiny 's !!! Deze ketel is echt een prachtige dame. Alles wat Robbert met zijn 1 liter ketel doet kan ook met deze. Je kan er een hele vergistingemmer in kwijt. Als ik de euro's had, wist ik het wel. Ik zou hem z... |
In forum Vraag en aanbod |
6 jaar geleden |
|
RE: Wietolie, een gift van de goden! Lekker he dat goede slapen na een paar druppels. |
In forum Stookforum |
6 jaar geleden |
|
RE: Brandy. Ik blijf dat toch een van de mooiste ketels vinden! |
In forum Het Café (praathuis) |
6 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? 2021 Friesland haha |
In forum Het Café (praathuis) |
6 jaar geleden |
|
RE: Welke chips Ok dank! |