Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Wat eten we vandaag? Echte sardienes -niet in blik- kan je zooveel mee. En bedankt,nu heb ik trek in sardientjes...en vis MOET zwemmen π |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Goede tip van William, heren en dame, denkt u aan uw RUM-gist inkoop!: βde Still Spirits Rum gist is in de aanbieding. Ook prestige Turbo rum gist, is nog verkrijgbaar.β Ik heb het mijne al ontvang... |
In forum Vraag en aanbod |
7 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Thanks William π |
7 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Brenner, ik vroeg me dat ook af maar de reden dat hij het zo doet is dat het erg stroperig is en bij verwisselen van jerrycan blijft er een straaltje zwart goud lopen. Dus dat zou op de weegschaal kom... |
7 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Peer en DutchGold, welkom! |
In forum Stel je even voor... |
7 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Morgen is het een warme dag en het melasse vat staat vol in de zon dus komt gooddd... |
7 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Nimrax met een aflevering van `Bovenop het nieuws`, zie hoe je melasse in jarrycans wordt getapt door Pino,onze koning van de rumstook. |
7 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Pino doet er denk ik perslucht in, maar laat hem maar schuiven, komt allemaal dik in orde. |
7 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 2018, er zijn foto's π Aaahh volstrekt duidelijk Jan, thankx voor de info. Duss.. MELD JE AAN ! Voor werkelijk het leukste en interessantste feestje wat je maar kunt bedenken. Ontmoet de bijzondere mensen achter hun forumna... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 2018, er zijn foto's π Jan, let wel: Slapende stokers zijn oersaai, kan je misschien beter gaan werven bij carnavalsvereniging de loze Lavers uit Giegeldonk... maar aan de andere kant: laat maar komen, we houden ze wel wakk... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Alcohol voor THC olie Doe jij je alcohol terug winnen Pino of heb je zo iets van weet je wat, een paar kilo suiker zijn ook de kosten niet? |
7 jaar geleden |
|
RE: Ketel prijzen. Voor je lever- rem pedaal er op...lol π |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Hoi Amateurke, goed van je dat je je een beetje ingelezen hebt en ja, je hebt gelijk.Soms gaan we volledig offtopic en maakt dat een en ander iets wat onoverzichtelijk.Gelukkig kun je gewoon gerichte ... |
In forum Mijn installatie |
7 jaar geleden |
|
RE: Ketel prijzen. Bauke; Als je maar zorgt voor een REMPEdaalderop...Effe Robbert appen, die weet de antwoorden op je vraag wel. |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Alcohol voor THC olie Je hebt het over THC pasta. Wat Lummel al eerder hieronder zegt is wel een dingetje.CBD olie kan je prima op slapen en doet verder zijn heilzame werk.Thc word je , zeker als je het niet gewend bent, z... |
7 jaar geleden |