Forum antwoorden aangemaakt

RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, hier inschrijven

hun gebit is niet voor vlees vd bbq maar de dames hebben nog honger. Nu snap ik het wel dat je het in je rug hebt, Chris. Zware taak man! Respect!!!

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Heksie, kom maar effe van de week een kruidentheetje doen dan maar in Anna Paulowna.Klik op mijn naam voor alle info 😉

In forum Stel je even voor...

7 jaar geleden
RE: Bedankt Jan ???

Ik was iets gemeners van plan:Het forum per 1 april achter een betaal-portaal te zetten en nieuwe leden 100euro entree geld te gaan vragen. Alleen je hosting internet provider wou niet meer meewerken ...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Top om te lezen dat met vrouw en macht mijn logeerkamer in gereedheid wordt gebracht. Laat maar lekker knutselen daar Chris. Cheers man!

In forum Het Café (praathuis)

7 jaar geleden

Feest is niet compleet als Boomer niet is geweest...ik wil niet stoken hoor///whaha

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Boomer, dat is te fixen allemaal toch... We halen je anders wel op hoor.

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Echt heel veel zin in. Vannacht nog liggen dromen, een rit van 222km. Checkte ik vanmorgen routenet :221.7km. Dus ik rij er eerst voorbij, U-turn en dan: Hoppa, feels like home!

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: mini's

Ik denk dat als ik alleen al een poging doe om er 1 te betalen aan Robbert, dat ik billenkoek krijg.Mooi formaatje en werkt dus ook nog. Wat een leuke dingen!

7 jaar geleden

Heksie, van harte welkom! Wellicht verrijkt dit forum je expertise. Hoop dat je ook naar de stookforum bbq komt, ziek of niet, we hebben bijna overal een remedie voor.

7 jaar geleden

Luister naar ChrisV. Mooi gezegd man! P.s. bruid is veilig maar wil elk jaar weer...

7 jaar geleden

Hahaha!

7 jaar geleden
RE: Ziet er leuk uit

7 jaar geleden

Chris, de die-hards komen uit zichzelf wel. Prachtig dat de Vlamingen onder ons nu eens in het voordeel zijn voor wat betreft de afstanden. Voor die genen die voornemens zijn om langs te komen wappere...

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Mixer met 2 stereo faders (tulp stekers) en 1 mono microfoon ingang met mike en ik ben er al.Laptops neem ik zelf mee met een assistente. Indien mogelijk gaan we op sommige momenten live op youtube en...

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Ruimschoots half antiek, dan beschrijven we het zo 😉

In forum Stookforum

7 jaar geleden
Pagina 105 / 237