Forum antwoorden aangemaakt

RE: Citroenzuur vs. Citroensap ?

Kees22, ik had net het zelfde. Net gereageerd op BBQ inschrijvingen maar wordt niet gepubliceerd. JAN, G^% help! Ps, je mini refractometertje bestellen is mij niet gelukt,.pfffff

In forum Stooktips

7 jaar geleden
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, hier inschrijven

Lum: Advokaat volgens Betweters recept... too delicious to survive!

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, hier inschrijven

Nim is in! Die DJ set spreekt me al aan... Dit maakt me nou gelukkig. Op het meest geweldige forum van de EU met de minste scheldpartijen en volle respect naar elkaar,Mannen en een enkele vrouw,luiste...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Air still, wat doe ik niet goed?

stookwijn gemaakt van mout Hoi Proby, Air-stills zijn ongeschikt voor fijnstook die bij moutwash met lage alc.abv echt nodig is. (Werk op vol vermogen op de machine en dan regelen met een vermogensreg...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

k proef altijd een flesje na een week en na twee weken. Dit om te kijken hoe de hergisting op fles wordt. En dan…. tja Je hebt het ook zooo zwaar he,Munckerik?:-) 🙂 🙂 Cheers man(nen) 😉

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: 80L Daalderop bouwverslag

Lust voor het oog. Mooi gedaan, respect!!

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden
RE: Heeft er iemand ervaring met palmsuiker ?

Jantje, hou er rekening mee dat palmsuiker iets minder zoet is dan kristalsuiker.Je palmsuikervergisting kan dus sneller verlopen- dus geen paniek en alles komt goed.

In forum Recepten

8 jaar geleden
RE: Heeft er iemand ervaring met palmsuiker ?

Jan, bestel een superieure melasse jerrycan bij Pinodestoket <klik> met een rum gistje uit de stookwinkel en dan een flinke dosis geduld en je bent er al.

In forum Recepten

8 jaar geleden
RE: Smartstill ervaringen en tips

de SS Pure met Carbon maar eens gaan vergisten. Gaat er een nieuwe wereld voor je open. Gist kan je project maken of slopen.Succes JayJay!

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Smartstill ervaringen en tips

Heey JayJay, het is residu die langdurig verhit is geweest. Ondanks dat je suiker verspild hebt met klotegist is en blijft het een suikervergisting en sporen van meegekomen gist is totaal onschadelijk...

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Conical fermenter versus ALcotec 48

Lum, er staat ook 48 op het pakje aan de voorkant.Nou, die 2 dagen zijn nu om...maar zal nog lang niet uitgegist zijn. Die 21% is in hun laboratorium gemeten. Alleen: wat was de ph van hun water? Temp...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Prototype upgrade T500

Robbert vroeg mij dit te plaatsen, ivm niet werkende url's hierboven.He Nimrax . kijk even hier Deze passen niet in T500op maat : Ik zou voor liefhebbers nog een paar van die dingen kunnen maken .

8 jaar geleden
RE: Update Spanje

Heeyy DB2, zoo lekker bezig. Als ik je updates lees heb ik alweer zin in de zomer. Kan je die demo-workshop filmen voor hier op het forum? Is vast wel iemand die dat wil doen. Zou leuk zijn. En nu zag...

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Ron, ik heb zelf geen T500 dus deze vraag laat ik graag door iemand anders beantwoorden. Kijk ook eens op topic: alle-vragen-en-antwoorden-betreft-de-t500-mogen-hier <klik> Er zijn ook simpelere...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Ron, welkom en vraag vooral advies nadat je hebt bedacht hoe je het wil en waarmee.Ik zit hier echt niet om Jan stookwinkel (lees-snoep paleis met voor elk wat wils) te promoten maar ik lees lang geno...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
Pagina 107 / 237