Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Hallo uit Westeinde Hoi Harvey, welkom! is een smartstill aan te raden? Jazeker, een smartstill is een prachtige kennismaking en bediend zich net zo makkelijk als een koffiezetapparaat. Als je maar goede stookwinkel gist... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws
|
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Me nieuwe ketel!! Een lust voor het oog; Cheers alvast man! |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Smartstill met digitaal scherm slaat uit bij behalen ingestelde temperatuur (of mijn dobber werk niet goed) Je distillaat moet daarvoor +- 21 graden zijn om betrouwbaar te meten. |
8 jaar geleden |
|
RE: Ter overname aangeboden T500 met koperen refux, koperen Alambiek en veel extra moest jij niet met Lummelientje zaken doen? Oh zeker wel, die onderhandelingen gaan zeker gebeuren hoor. Omstandigheden spelen even een rol maar ik ga dat wel fixen hoor. -sorry voor offtopic- |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Dus vandaar dat je aan een vermogensregelaar vast zit. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Ter overname aangeboden T500 met koperen refux, koperen Alambiek en veel extra tegen rugpijn en slechte slaap Nou, je hebt dus 2 soorten olie. De CBD olie is een 100% anti kanker godsgeschenk maar wat jij nodig hebt is Lummel-THC olie en geloof me nu maar, je krijgt er nog een o... |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Smartstill met digitaal scherm slaat uit bij behalen ingestelde temperatuur Hoi, de beste oplossing is: Temp. instellen op maximaal en dan vermogen regelen met een vermogensregelaar. Je kunt dit probleem in meerdere topics teruglezen en een vermogensregelaar is de beste optie... |
8 jaar geleden |
|
RE: Moonshine van biet En het bestaat echt: handgemaakt en bevat 350 tulpenbollen. Een high-end vodka van ongekende smaak en puurheid. € 295,- per fles Robbert, we moeten praten. Ik op de uitkijk in een vluchtauto en jij d... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Moonshine van biet Ehhhh.... bloembollenshine... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: succes of.... Lum, die 5 liter kan met 97% transparant goud die je uit je tengels glipte, ...vol over de vloer...Oh ja, als iemand van een druppelende ketel in bedrijf, een borreltje tapt en dan de opvang kan niet ... |
8 jaar geleden |
|
RE: succes of.... Toen ik net serieus leuk begon te vinden om alcohol te maken was mijn eerste blooper: verkeerde gist! (De Alchodrek 24/48) stooksels ontzuren met herstoken in water,man man..dan zo hoog mogelijk uit w... |
8 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips JayJay, goed bezig man. In topic vervuiling/ smaakverbetering lees je tips hoe je de smaak kunt aanpassen/optimaliseren.Als je distillaat zoet proeft is er suiker wat nog niet vergist is, meegekomen u... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Prachtig spul,Karel! Welkom!! |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Hoe haal je eenvoudig sap uit de appel? Sulfiet? Dat is toch een gist-killer?Ik zou gaan voor deze methode... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |