Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Honing Hi @andre, je kunt er van alles mee. Stoken is eigenlijk een beetje zonde want je pakt dan alleen de vergistbare suikers, terwijl er in honing zoveel heilzame stoffen zitten die je met bijvoorbeeld er... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Graag gedaan en nee hoor, meeste actieve carbon ligt op de bodem en wat je meekrijgt met aftappen blijft in je ketel als stookresidu over en mag de gootsteen in na de stook.Cheers alvast man đ |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Hahaha die Chinesen ook he... Maar je hebt er toch wel voor 1 betaald,hoop ik? En je turbogist, die zit in de "na gistings fase". Er wordt nog alcohol en co2 gemaakt maar loopt op zijn einde. Je kan h... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Prototype upgrade T500 Psies Erik, veel stabieler. Die aluminium strookjes zakken al door, voordat er ook maar een appel in de buurt komt. Hadden ze tenminste middenin nog het kruispunt vast gezet met een boutje,ringetjes+m... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Waar likeuren te bewaren?
|
In forum Likeuren |
8 jaar geleden |
|
RE: Prototype upgrade T500 Nou, zoek de verschillen. Het ziet er een beetje gammel uit en ik mis het midden steunpunt die Robbert wel heeft, dikte materiaal lijkt dunner en nu met Brexit kunnen de verzendkosten ook zomaar oneve... |
8 jaar geleden |
|
RE: Hallo .. Ik heb een vraag .. Hoi Ruud, er zijn veel topics te vinden op dit forum. Typ in het zoekscherm hierboven termen als "melasse" en "rum" en er gaat een rum wereld voor je open. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: CO2
|
8 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Zijn er meer kleine eenvoudige recepten die iets lekkers opleveren zonder meteen 20 liter mash te hoeven maken? JAzekers en ik ben er zelfs volop mee bezig(video). Kleine projecten die goedkoop zijn e... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Prototype upgrade T500 robbert het is uw uitvinding Juridisch gezien: Dag+Datum vastgelegd in dit topic,alleen heeft Robbert wel een punt. Het is al uitgevonden, echter nu op maat gemaakt voor de T500.A must have voor de fr... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws met al die potten..vraag maar aan Lummel Lummel adviseert waarschijnlijk een vingerplant erbij met al die potten... |
8 jaar geleden |
|
RE: Sap toevoegen tijdens vergisting SirOlf, ik heb hetzelfde gevoel. Beter een volle ton dan die 5 liter in een 30liter ton apart en daar weer op moeten wachten. Wel die laatste 5 liter voorzichtig bijschenken, ik kan verder geen reden ... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Update Spanje Dus...terwijl wij hier vandaag de horror winterdag from hell beleven, zit jij bij 15 graadjes lekker te stoken en niet zo verkeerd ook...( P.s. er is 1 sneeuwvlok gevallen, maar we hebben code geel du... |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor mijn schoonmoeder drinkt geen drup Langzaam invoeren en opvoeren, ze weet niet wat ze mist đ |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Prototype upgrade T500 Ready to rock and roll... |
8 jaar geleden |