Forum antwoorden aangemaakt

RE: Vermogens regelaar te koop

Nou, niet helemaal. Jij bent de master van de vermogensregelaars.Dus ik wil jouw "skin" en gekozen onderdelen blijven gebruiken.Met de eervolle opdruk: Monoblock basic, made by Nimrax. (stickertje op ...

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
RE: is messing geschikt voor een kolom ?

En je skelet lijkt op een borrelglaasje op de röntgenfoto... 😉

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Hoe het komt dat je (commerciële) biertje steeds duurder wordt.Mooie uiteenzetting in een mini docu van de NOS.

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Vermogens regelaar te koop

Vermogens regelaars maak ik niet meer. Monoblock, als je stopt met de "basic vermogensregelaar", wil ik die productie wel overnemen omdat ik zie dat er toch regelmatig vraag naar is. Ideetje?

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
RE: is messing geschikt voor een kolom ?

Chris, het gewicht neemt wel iets toe. Maar uit eigen ervaring leert dat moonshine ook hernia's verdoofd...

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden
RE: Smartstill ervaringen en tips

JayJay, interessant experiment, blijf vooral je ervaringen posten!En als je je stookwijn van StillSpirits goed laat klaren is ie gerust wel weg te stoken met je Airstill hoor.

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Aarding is niet meer dan dat de geel/groene draad (randaarde) aangesloten/verbonden wordt in de RVS ketel, of de grootste metalen delen ervan, van de machine. Het is bedoeld om je een stroomschok te b...

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Paul en Rick123, welkom!

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden

JayJay, klopt. Ik heb ook eens een run gedaan met een 750w.Airstill. In winkelwijn zit niet zoveel alc. als stookwijn dus die airstill KNALT het er door in no time. Nu heb je een mooie rode rvs ketel ...

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Bokbier.

(NEEN, IK BEN GEEN ZUURPRUIM) lol 🙂

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Onze Whiskey niet kraakhelder

Distilleer gewoon wat water en verdun het daarmee. Er is al een topic hierover met veel tips en info. Sommigen filteren het door een wc papiertje met daaronder een stuk keukenrol.Cheers alvast man 😉

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Mijn advies: Op 100 zetten(max) en dan stoken met een vermogens regelaar die je tussen je airstill en de steker (het 230V kabeltje) kan monteren. Dan heb je een smartstill mark II. Aanbevolen ver.rege...

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Prototype upgrade T500

Is het wel gelukt denk je, Robbert? Heb je alweer een beetje zicht door je oog?

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Manometer voor beugelfles

In porselein boren kan dus wel! Met een glasboortje. Hier staat hoe:

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Manometer voor beugelfles

Even Robbert/Troet, onze "Tech Still solutions" ernaar laten kijken voor de beugel dop doorboor challenge. Gaaf dit zeg! Ik bottel cider in coca-cola flessen, zal vast minder problemen geven met monte...

In forum Stooktips

8 jaar geleden
Pagina 113 / 237