Forum antwoorden aangemaakt

RE: Snelle griekse lunch met cous cous en Halloumi kaas

En geen kapvergunning uiteraard..owwww

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Snelle griekse lunch met cous cous en Halloumi kaas

appelhout dat geeft een heel aardige geur en smaak . Oei, Chris. Ga je nou een appelboom omzagen of als een gek al je appelbomen snoeien... ? haha (Pas op met trappetjes he)? 😉

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Hoi Wim, welkom hier. Klinkt allemaal goed. Nu zijn we bezig met het maken van de stookopstelling. Kleine tip van mij: Ga eerst bezig met gistingstonnen/emmers/vaten aanmaken met je verpulpte fruit en...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: Ook even voostellen

Hoe kan ik dat in het vervolg gelijk zelf doen? Met een laptop uploaden. Ipads en smartfoons afbeeldingen zijn helaas meestal 90graden gedraaid.Pixels en formaatgrootte past forumsoftware zelf aan du...

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden
RE: Ook even voostellen

Erik, succes man, zet hem op!Freek 1976, ik heb je afbeelding even rechtop gezet. 😉

8 jaar geleden
RE: Upgrade van Smartstill original

Leren stoken bestaat niet. Gewoon suiker vergisten en wegstoken. Niks moeilijks aan, gewoon effe doen. (gistzakje staan de instructies op) Cheers alvast man! 😉

8 jaar geleden
RE: Ghost Whiskey,

Chris, ik denk aan automatiseren. Zoiets als dit:

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

Graag gedaan en Harry, je zou gewoon toch dan ook een proef stookje ermee moeten kunnen doen als je de thermostaat op 80gr.zet... Maar bij de minste twijfel: niet doen.

8 jaar geleden
RE: absint kruiden geoogst..

Tjernobyl, mensen werden na de ramp aanbevolen om wodka te drinken, in de hoop dat het schildklierkanker zou voorkomen... (1.33). Tien interessante feiten over de ramp.<klik>

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Heb je wel of niet methonol bij zuivere stookwijn?

Eric22, gooi al die meningen van anderen maar overboord. Om het in 1 zin te zeggen:Bij suikervergisting komt methanol /varianten in de scheikundige formule niet voor. de stinkende voorloop het hoogst...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Wijze spreuken over alcohol

Wow Robbert,goeie shit man! Casper,komt een envelopje jouw kant op weer voor alsemkruiden. Die krijgt Robbert... 😉

8 jaar geleden
RE: Van wie heb ik deze spookzending kussens ontvangen?

Gaat niet. In strijd met het bestemmingsplan... maar Jan heeft het vast al druk genoeg met die stookwinkel. ...

8 jaar geleden
RE: Ghost Whiskey,

Ehhh.. neej joh..en dan 3uur drankrijden..pfff It wasn't me !!!

8 jaar geleden

@DB2 Graag gedaan. @Jantje, ik heb toevallig net een verzekerings pipo over de vloer gehad. Hij ziet geen reden om niet uit te keren omdat alles gekeurd is. Of ik wel even aan ze wil denken want ik wo...

8 jaar geleden

Harry, ik ken jouw kloon-smart still niet. In de originele smartstills M2 zit uitsluitend een vermogensregelaar (draai-potmeter) en een droogkookbeveiliging reset knop.

8 jaar geleden
Pagina 140 / 237