Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: absint kruiden geoogst.. Leon,heb je kruiden zojuist per post ontvangen, Top, dankjewel! |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Wijze spreuken over alcohol En op 1 been kun je moeilijk lang staan. De theorie hierboven klopt precies.Wel eens halters gezien met slechts aan een kant een gewicht?Dit heet: Je balans vinden... 😉 |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Vermogensregelaar Hoi Dirk, ons forumlid Monoblock maakt ze: |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: absint kruiden geoogst.. Nimrax is voor drank,niet voor in een vloeitje. jaa ja jajaaa Chris: Had je verder nog vragen? hahaha |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: absint kruiden geoogst.. Heey Leon! Leuk man. Ziet er nu al bedwelmend uit. Kom ik toch van die kinderpostzegels af, top! Ik bestel een bescheiden hoeveelheid voor een literflesje of 2. Als je mij een mailtje stuurt(klik op m... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Frambozen Jaaaa Ronnor, goed bezig!! |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Frambozen Had ik toch meer cuts moeten weggooien Dit is bij vruchtenstook zeer aan te bevelen. Zowel voorloop als naloop (tussen de 20-10% stook afbreken) helpt mee om de smaak te verbeteren. ChrisV gebruikt ho... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hoi Kees, welkom. Als je vragen hebt helpen we je graag. Weet je al met welk soort ketel je wil gaan stoken? |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Erik, net via de whatsapp contact gehad met mijn foute nichtje van 25 die ook into the beer-brew is.. Ze mag op mijn kosten een bio brouwpakketje naar keuze van jou ontvangen.Annemarie had nog niet ee... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: rare smaak/reuk Jaaaa klinkt goeddd!! Lekker bezig!!! En nu er afblijven..want anders heeft het niets met "rusten" te maken... maar het zal zich lonen 😉 |
8 jaar geleden |
|
RE: snelle vergisting met geïnverteerd suikerwater 25l en de still spirits vodka gist. Hier hebben we even overheen gelezen.Vrijwel niemand hier inverteert zijn suiker omdat de gist dit al voor je doet.Hierin zit meteen he... |
In forum Gist vragen |
8 jaar geleden |
|
RE: rare smaak/reuk Erik, experimenteren is altijd interessant en mocht het een keertje mislukken dan stook je de alcohol eruit en heb je die weer terug. En in strenge winters is moonshine raketbrandstof voor de ziel. Vo... |
8 jaar geleden |
|
RE: rare smaak/reuk Pressies Erik, hobby mag best iets kosten. Je bespaart immers al zoveel. Als je deze hobby bedrijft, ga je voor kwaliteit. Kwantiteit, ach.. met alle respect maar daar liggen de slijterijen al mee vol... |
8 jaar geleden |
|
RE: aluminium Chris, dat is je Limburgse staander die jij bedoeld. Gemaakt voor afwatering en alpha mannetjes doeleinden ter vermaak van beta vrouwtjes. 😉 |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: rare smaak/reuk ik gebruik nl. alcotec gist. Bertus2, je hebt zelf het probleem al gevonden. Alcotec turbo staat hierom bekend. Verder sluit ik me volledig aan bij de andere postings. Jan verkoopt de betere gisten in... |
8 jaar geleden |